بلاگ

اجرا بازی‌های اندروید روی ویندوز به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفت [تماشا کنید]

گوگل نسخه بتای محدود «گوگل پلی گیمز» (Google Play Games) برای ویندوز را در هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان در دسترس قرار داد تا کاربران ویندوز بتوانند به صورت مستقیم به بازی‌های گوگل پلی دسترسی داشته باشند.

هم اکنون فقط کاربران هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان می‌توانند برای دسترسی به نسخه بتا این اپلیکیشن و اجرا بازی های اندروید روی رایانه‌های ویندوز خود، ثبت نام کنند. غول فناوری همچنین وعده داده که «تجربه گیم پلی یکپارچه‌ای را بین گوشی، تبلت، کروم بوک و رایانه‌های ویندوزی» ارائه خواهد کرد، به این معنا که کاربران به ‌راحتی می‌توانند بازی‌های خود را در دستگاه‌های مختلفی ادامه دهید که البته در این دستگاه‌ها باید با یک حساب مشترک وارد شوند.

«آرجون دیال» مدیر محصول اپلیکیشن گوگل پلی گیمز می‌گوید:

بازیکنان به راحتی می‌توانند بازی‌های موبایل مورد علاقه خود را روی رایانه‌های شخصی مرور، دانلود و بازی کنند و در عین حال برای اجرا بازی‌ها از نمایشگرهای بزرگتری با ماوس و صفحه کلید استفاده کنند. همچنین دیگر پیشرفت یا دستاورهای شما در هنگام جابجایی بین دستگاه‌ها از دست نمی‌رود.

دسترسی به محبوب‌ترین بازی های اندروید در ویندوز

بازی های اندروید

آزمایش کنندگان پس از دسترسی به نسخه بتا، می‌توانند بازی‌های موبایل محبوبی مانند Mobile Legends: Bang Bang و Three Kingdoms Tactic را در پلتفرم ویندوز اجرا کنند که هم اکنون صدها میلیون کاربر جهانی ماهانه دارند. به گفته گوگل، آزمایش کنندگان در مجموع به بیش از 25 بازی دسترسی خواهند داشت.

غول موتور جستجو ماه گذشته برنامه‌های خود برای اجرا بازی های اندروید توسط کاربران ویندوز را اعلام کرد، اما هنوز مشخص نیست که غول فناوری برای این کار از چه فناوری استفاده می‌کند. اپلیکیشن Google Play Games یکی از برنامه‌های بومی ویندوز خواهد بود و گوگل در وبلاگ توسعه دهندگان خود، اطلاعات بیشتری برای توسعه دهندگان بازی ارائه خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست قابلیت جدید گوگل تا چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت یا نسخه آزمایشی آن چه زمانی در دسترس کاربران سایر کشورهای جهان قرار بگیرد. با این وجود می‌توان انتظار داشت تا جزئیات بیشتری در آینده منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *