بلاگ

انتشار تصویر جدیدی از پنل جلویی ریلمی GT2 پرو با حاشیه‌های فوق باریک

تصویر جدیدی از گوشی ریلمی GT2 پرو فاش شده که طراحی بخش جلویی دستگاه را با حاشیه‌های باریک و نسبت نمایشگر به بدنه قابل توجهی نشان می‌دهد.

ظاهرا مشخصات گوشی ریلمی GT2 پرو روز گذشته در پایگاه داده TENAA مشخص شده بود اما در آن زمان تصویری از آن منتشر نشده است. اکنون این گواهی با تصاویری از جلو و پنل پشتی گوشی به‌روز شده است و Digital Chat Station افشاگر معروف این حوزه نیز تصویر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است که نمای جلویی GT 2 پرو را به خوبی نشان می‌دهد.

ریلمی GT2 پرو

طبق تصاویر ارائه شده از ریلمی GT2 پرو، در بالا سمت چپ این گوشی شاهد روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهیم بود. حاشیه‌های بسیار نازک و متقارن به نظر می‌رسد که با این وجود می‌توان گفت GT2 پرو همچنین نسبت نمایشگر به بدنه چشمگیری را ارائه می‌کند. در حال حاضر حدس زده می‌شود که این دستگاه به نمایشگر AMOLED E5 مجهز شود، هر چند به صورت رسمی چنین چیزی اعلام نشده است.

علاوه بر این ظاهرا طراحی پنل پشتی دستگاه، تفاوت چندان چشمگیری با ریلمی GT نئو۲ نخواهد داشت.

مشخصات شایعه شده ریملی GT2 پرو

ریلمی GT2 پرو

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که ریلمی GT2 پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر آن روانه بازار خواهد شد. در بالای نمایشگر نیز ظاهرا شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

ماژول دوربین سه‌گانه دستگاه را دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با OIS و فوق‌عریض با زاویه ۱۵۰ درجه و همچنین دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد.

در زیر کاپوت دستگاه نیز شاهد پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و احتمالا حافظه داخلی کی ترابایتی خواهیم بود. علاوه بر این، گوشی آینده ریملی می‌تواند به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات مجهز شود و با سیستم عامل اندروید ۱۲ از پیش نصب شده در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *