رپورتاژ

با کیفیت ترین مصالح بتنی در ساختمان سازی

با دوام ترین مصالح ساختمانی در شهر بتن

مصالح بتنی و سیمانی از ابتدای ارائه به بازار محبوبیت بسیاری پیدا کردند چرا که هم دوام بالایی داشته و هم می توان با قیمت های مناسب آنها را خریداری کرد. امروزه محصولات بتنی برای کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانید آنها را در انواع اقسام مختلف مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که مصالح بتنی توسط کارگاه های مختلفی تولید می شوند و هریک از آنها از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود و می توانید با توجه به سابقه شرکت و همچنین نظرات کاربران، بهترین مورد را برای خرید سیمان رنگی انتخاب کنید. محصولات بتنی به انواع بسیار مختلف دسته بندی می شوند و برای تولید هر یک از آنها باید پروسه مختلفی را پشت سر گذاشت. لازم به ذکر است که چنانچه اگر ترکیبات بتنی به صورت درست باشد مقاومت بسیار بالایی داشته و می توان به مدت طولانی تری از آنها استفاده نمود. شهر بتن در صدد است که با ارائه بهترین خدمات و محصولات باکیفیت توجه همگان را نسبت به خود جلب نماید. کلیه مراحل تولید محصولات به صورت استاندارد بوده و محصولات کیفیت بسیار مطلوبی خواهند داشت. اما چگونه می توان محصولات با کیفیت را تشخیص داد؟ در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با نحوه خرید و قیمت سیمان و محصولات بتنی ارائه نموده ایم.

قیمت محصولات شهر بتن

قیمت امروز سیمان خط قرمز شهر بتن بوده و کلیه تلاش خود را به منظور بهینه کردن میزان قیمت محصولات خود بکار گرفته است. کارشناسان شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. کلیه محصولات شرکت با ارائه تخفیف به فروش می رسند و می توانید بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم قیمت سیمان را در وب سایت شهر بتن بررسی کنید.

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی بتنی به یکی از مهمترین دغدغه های مردم برای خرید تبدیل شده است. نیوجرسی ها کیفیت بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند چرا که حجم این محصول بزرگ بوده و برخی از مراکز سودجو به منظور سود بیشتر از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند. داشتن تناسب میان مواد اولیه ساخت نیوجرسی از اهمیت بالایی برخوردار است و قبل از خرید حتما باید از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. بی شک نیوجرسی باکیفیت قیمت بالاتری خواهد داشت و توصیه می کنیم که به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و محصول مناسب را خریداری کنید. نیوجرسی ها بر حسب وزن و اندازه ای که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت و نمی توان رقم خاصی برای آنها در نظر گرفت. طرح و شکل نیوجرسی نیز مانند قیمت بورس سیمان بر میزان قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت چرا که برخی از نیوجرسی ها که در اماکن مهم استفاده می شوند طرح متفاوتی دارند و طبیعتا میزان قیمت این نوع محصولات نیز متفاوت خواهد بود. شهر بتن اقدام به تولید انبوه انواع اقسام نیوجرسی ها نموده و می توانید بهترین محصولات را با قیمت بتن آماده مناسب از آن خریداری کنید.

تیرچه بتنی

تیرچه بلوک نامی آشنا برای تمامی مردم است. تیرچه بلوک ها به عنوان یکی از رایج ترین مصالح مصرفی برای پوشش دادن سقف سازه هستند. تیرچه بلوک ها توانایی تحمل وزن زیادی را خواهند داشت و به همین دلیل در اغلب سازه ها از این نوع پوشش سقفی استفاده می شود. قیمت تیرچه بتنی به دلیل اینکه در انواع اقسام اندازه های مختلف تولید شده اند و قیمت سیمان متفاوت است، متغیر خواهد بود. تیرچه ها در فاصله های متفاوت کنار یکدیگر قرار می گیرند و در فضای میانی آنها بلوک های سفالی یا بتنی قرار داده می شود. تیرچه ها ساختاریT شکل پدید می آورند تا بلوک سبک به راحتی بر روی آنها ثابت بمانند. سیمان مقاومت کشسانی پایینی دارد و با وارد شدن فشار ممکن است بشکند و به همین دلیل در داخل بتن میلگرد قرار می دهند تا مقاومت کشسانی آن نیز افزایش یافته و امکان شکستن بتن به حداقل برسد. توجه داشته باشید که تیرچه های بتنی انواع متفاوتی دارند و می توانید آنها را در اندازه های مختلف خریداری نمایید. یکی از مهمترین تمایزات تیرچه های بتنی، به ارتفاع میلگرد های استفاده شده در آن نسبت داده می شود. انتخاب ارتفاع تیرچه بستگی به نوع بلوک انتخابی شما دارد.

قیمت تیرچه بتنی

تیرچه های بتنی به دلیل اینکه در انواع اقسام اندازه های مختلف تولید شده اند قیمت متغیری خواهند داشت و نمی توان قیمت دقیقی برای کلیه آنها در نظر گرفت. در حالت کلی تیرچه بتنی می تواند انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای پوشش دادن سقف باشد و امکان استفاده از آن برای کلیه واحدهای ساختمانی وجود دارد. قیمت بلوک سیمانی نامرغوب پایین تر خواهد بود اما طبیعتا این محصولات میزان مقاومت کمتری هم خواهند داشت و نباید گول افراد سودجو را بخورید. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد تیرچه های بتنی از سیمان و میلگرد ساخته می شوند پس نوع میلگرد و تعداد آن، تاثیر مستقیم بر میزان قیمت تیرچه بتنی خواهد داشت. برای مشاهده قیمت دقیق تیرچه بتنی مورد نظر خود می توانید به سامانه اینترنتی شهر بتن مراجعه نمایید. از طریق این سامانه خواهید توانست انواع اقسام تیرچه ها را با ذکر مشخصات دقیق مشاهده کرده و از هر نقطه کشور نسبت به خرید اقدام نمایید.

صرفه جویی در سرعت و هزینه ساخت و ساز

ابعاد بلوک های هبلکس بزرگتر از دیگر مصالح است. راحتی دیوار چینی با هبلکس به اندازه ای هست که حتی کارگر معمولی هم میتواند دیوارچینی با هبلکس را انجام دهد. حمل هبلکس به خاط وزن پایین سرعت عمل کارگران را در انتقال بلوک هبلکس بالا می برد. شما در مقایسه با آجر هزینه کمتری را خواهید پرداخت نمود چون بلوک هبلکس حتی ملات سیمان کمتری نیاز دارد همه و همه موید این است که هزینه تمام شده کارگری، انتقال، دیوار چینی و مصرف ملات کمتر از مصالح قدیمی تر خواهد بود.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *