رپورتاژ

برترین مدل از حلقه مردانه و حلقه ست

یک سبک کلاسیک و معاصر

هیچ چیز به اندازه حلقه مردانه طلای سفید پیچیده نیست ، که می تواند توضیح دهد که چرا بسیاری از مردان به این طرح ها جذب می شوند. خوشبختانه تعداد زیادی حلقه عروسی مردانه طلای سفید موجود است.

برخی از محبوب ترین طرح ها ، فلز سفید را با مواد دیگری مانند فیبر کربن، طلای زرد و طلای رز ادغام می کنند. ترکیب مواد در دنیای جواهرات بسیار مرسوم است، بنابراین این حلقه ها برای مردان شیک پوشی که تمایل به منحصر به فرد بودن دارند ایده آل هستند.

یک حلقه با ساخت و طراحی زیبا!

طلای سفید به زیبایی با الماس ادغام می شود. بسیاری از انگشترهای نامزدی و عروسی مردانه با الماس های کوچک طراحی شده اند که در پس زمینه طلای سفید می درخشند و می درخشند . از الماس های سیاه می توان برای مردانه جلوه دادن انگشتر استفاده کرد ، در حالی که الماس های بی رنگ برای مردانی که می خواهند منحصر به فرد باشند بسیار مناسب است.

ساخت یکی دیگر از گرایش های محبوب است که در طراحی حلقه عروسی طلای سفید گنجانده شده است. از لبه های اریب، شیارهای عمودی و بافته می توان برای برجسته کردن حلقه مردانه ازدواج طلای سفید استفاده کرد . پرداخت طلای سفید نیز بر ظاهر انگشتر تاثیر می گذارد. طلای سفید براق انتخاب سنتی است، اما روکش ساتن مدرن تر و شیک تر به نظر می رسد.

طرح‌های بی‌شماری از انگشتر نامزدی عروسی مردانه طلای سفید برای انتخاب وجود دارد، بنابراین جستجوی خود را اکنون با مشاهده برخی از موارد دلخواه در هاتف ساعتچی شروع کنید :

حلقه ازدواج مردانه حکاکی شده از طلای سفید

این حلقه مردانه 18 عیار طلای سفید که با افتخار ساخته شده است، 6 میلی متر عرض دارد و دارای دو برش موازی در امتداد مرکز حلقه برای ظاهری مدرن است.

این حلقه مردانه حکاکی شده با طرح ساتن طلای سفید که با افتخار در ایالات متحده ساخته شده است، 6 میلی‌متر عرض دارد و دارای لبه‌های اریب‌شده بسیار صیقلی برای ظاهری مدرن است.
حلقه ازدواج مردانه تخت حکاکی شده با طلای سفید

این نوار عروسی مردانه تخت طلای سفید مدرن 6 میلی متر عرض دارد و دارای حکاکی با پیام انتخابی شماست. ما تقریباً همه انواع فونت ها و همچنین پیام های دست نویس را ارائه می دهیم. و با افتخار  ساخته شده است.

حلقه ازدواج مردانه طلای سفید با شیارهای عمودی

حلقه مردانه

این حلقه مردانه طلای سفید 14 یا 18 عیار 8 میلی متر عرض دارد و دارای شیارهای عمودی صیقلی بالا با روکش ساتن و لبه های اریب است. مناسب و با افتخار در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است.

حلقه عروسی مردانه منبت کاری فیبر کربنی از جنس طلای سفید 14 عیار (8 میلی متر

انگشتر مردانه

این حلقه ست عروسی مردانه طلای سفید براق 8 میلی متر عرض دارد و دارای منبت کاری 5 میلی متری از فیبر کربن است. مناسب و با افتخار در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است.

حلقه ازدواج مردانه ساتن چهار وجهی از طلای سفید 14 عیار (7.5 میلی متر)

حلقه مردانه

این حلقه مردانه چهار وجهی 18 عیار طلای سفید 7.5 میلی متر عرض دارد و دارای روکش ساتن با برش وسط صیقلی بالا و لبه های گرد است. مناسب و با افتخار ساخته شده است

وقتی گزینه های زیادی وجود دارد، انتخاب گروه عروسی می تواند سخت باشد. اما، مردان نمی توانند با حلقه ست عروسی طلای سفید اشتباه کنند. طلای سفید نه تنها از نظر بصری خیره کننده است، بلکه به اندازه کافی بادوام است تا در مقابل سبک زندگی فعال مردان مقاومت کند. طلای سفید به طور باورنکردنی در برابر خط و خش مقاوم است، بنابراین مردان نگران آسیب دیدن آن در طول روز نباشند.

اگرچه طلای سفید یک فلز گران‌قیمت است، اما همچنان از پلاتین گران‌تر است. اما، طلای سفید بسیار شبیه به پلاتین است، بنابراین بسیاری از مردان حلقه‌های طلای سفید را انتخاب می‌کنند تا بتوانند در پول خود صرفه‌جویی کنند و در عین حال ظاهر دلخواه خود را داشته باشند . با مزایای بسیار زیاد، درک اینکه چرا بسیاری از مردان حلقه مردانه طلای سفید معاصر و شیک را انتخاب می کنند سخت نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *