رپورتاژ

تائورین و یا نام دیگر آمینو اتان سولفونیک اسید

تائورین و یا نام دیگر  آمینو اتان سولفونیک اسید
تائورین و یا نام دیگر آمینو اتان سولفونیک اسید

توضیحات کلی تائورین

تائورین یک اسید آمینه است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این ترکیب مشتقی از آمینو اسید سیستئین (حاوی گوگرد) است و در بسیاری از بافت‌های پستانداران در غلظت‌های بالا وجود دارد. به طور طبیعی در برخی غذاها مانند گوشت و ماهی وجود دارد. در بعضی از نوشیدنی‌های انرژی‌زا به عنوان یک ماده افزودنی است. همچنین برخی از افراد آن را به صورت پودر تائورین به عنوان مکمل رژیم غذایی مصرف می‌کنند. این ترکیب به دلیل داشتن پتانسیل‌های موجود در تحریک متابولیسم در جامعه سلامت بسیار محبوب است.

ادعاهای اثبات نشده

ممکن است مزایایی وجود داشته باشد که هنوز از طریق تحقیقات ثابت نشده است.

تورین ممکن است به بیماری احتقانی قلب کمک کند. اما روش کار مشخص نیست. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

تورین ممکن است به کنترل سیستم عصبی کمک کند. برای درمان اضطراب و مشکلات تشنج استفاده می شود. برای درمان بیش فعالی ناشی از اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD) استفاده می شود.

ممکن است به درمان سخت شدن شریان ها (آترواسکلروز) کمک کند. ممکن است به درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) کمک کند. ممکن است به جلوگیری از مشکلات ضربان قلب کمک کند.
مصرف توصیه شده

اسیدهای آمینه (AA) به صورت تک AA یا در ترکیبات AA موجود هستند. آنها همچنین به عنوان بخشی از مولتی ویتامین ها، پروتئین ها و مکمل های غذایی هستند. این اشکال شامل قرص، مایعات و پودر است.

با خوردن پروتئین کافی در رژیم غذایی، تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز خود را دریافت می کنید.

اگر تورین کافی مصرف نمی کنید، ممکن است نیاز به مصرف مکمل داشته باشید. این ممکن است در طول تغذیه تزریقی اتفاق بیفتد. این به این دلیل است که بدن نمی تواند به اندازه کافی از آن بسازد.

نوزادانی که با شیر مادر تغذیه نمی شوند ممکن است به مکمل های تورین نیاز داشته باشند. این به این دلیل است که توانایی آنها برای ساخت آن به طور کامل توسعه نیافته است. بسیاری از شیر خشک ها و محلول های تغذیه تزریقی دارای تورین هستند.

عوارض جانبی، سمیت و تداخلات

استفاده از یک مکمل آمینو اسید ممکن است منجر به تعادل منفی نیتروژن شود. این می تواند میزان عملکرد متابولیسم شما را کاهش دهد. می تواند باعث شود کلیه های شما سخت تر کار کنند. در کودکان، مکمل های اسید آمینه تک ممکن است باعث مشکلات رشد شوند.

شما نباید دوزهای بالایی از اسیدهای آمینه منفرد را برای مدت طولانی مصرف کنید.

افرادی که باردار یا شیرده هستند نباید از مکمل تائورین استفاده کنند. شیر مادر در مقایسه با شیر گاو دارای سطوح بالایی از تورین است. تورین به شیر خشک تهیه شده با شیر گاو اضافه می شود.

فروش تائورین

تائورین دارای خواص سلامتی زیادی برای بدن می‌باشد، از جمله به بدن کمک می‌کند تا سایر مواد مغذی را با سهولت بیشتری جذب کند و در عین حال فعالیت سلولی سالم را تعدیل کند. همچنین مشخص شده است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است به محافظت از نواحی ماکولای چشم کمک کند. شرکت پیشگامان شیمی با چندین سال تجربه در زمینه تامین مواد اولیه صنایع مختلف، آمادکی دارد تا پودر تائورین مورد نیاز صنایع مختلف را تامین کند. شما مشترین گرامی می‌توانید جهت استعلام قیمت پودر تائورین و فروش تائورین از پیشگامان شیمی مورد نیاز خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

هر سوالی قبل از خرید دارید کارشناس ما آماده پاسخگویی جهت مشاوره و خرید شما به شماره ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *