بلاگ

تصویر زنده موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی فاش شد

برخی گزارشات غیررسمی حاکی از این بودند که موتورولا در حال توسعه یک گوشی با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. اخیرا تصویری منتسب به یک گوشی موتورولا با اسم رمز «Frontier» منتشر شده که به حضور دوربین 200 مگاپیکسلی در آن اشاره دارد و طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ چند ماه قبل از حسگر تصویر ISOCELL HP1 پرده برداشت. این حسگر، اولین سنسور 200 مگاپیکسلی موبایل در جهان به شمار می‌رود. با وجود گذشت چندین ماه از زمان رونمایی این حسگر 200 مگاپیکسلی هنوز گوشی وجود ندارد که به آن تجهیز شده باشد؛ حال به نظر می‌رسد که موتورولا Frontier نخستین گوشی مجهز به این سنسور خواهد بود.

موتورولا Frontier پرچمدار بعدی موتورولا خواهد بود

موتورولا Frontier

به نقل از Gizmochina، امروز تصویری زنده از گوشی موتورولا Frontier در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. در این تصویر می‌توان متوجه حضور ماژول دوربینی غول‌پیکر شد. این ماژول دوربین شبیه به نمونه موجود در سری شیائومی 12 است.

همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، یک دوربین بزرگ در بالا و دو دوربین دیگر در زیر آن جا خوش کرده‌اند. روی این ماژول نیز یک سری عبارت حک شده‌اند که به استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 با لرزشگیر اپتیکال در این گوشی اشاره دارند. بنابراین ممکن است شاهد اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی توسط موتورولا باشیم.

انتظار می‌رود که تا حدود 2 ماه دیگر شاهد معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس باشیم؛ این تراشه یک نسخه اورکلاک شده از نسل فعلی خواهد بود. گزارش مذکور احتمال به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را در Motorola Frontier مطرح می‌کند.

مشخصات فاش شده از پرچمدار بعدی موتورولا

موتورولا Frontier

گزارشات غیر رسمی حاکی از به‌کارگیری نمایشگر 6.73 اینچی P-OLED با نرخ رفرش 144 هرتزی در این گوشی هستند. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در این دستگاه توسط حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد.

احتمال دارد که انرژی دستگاه از طریق باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 125 واتی تأمین شود. در بخش سیستم دوربین نیز احتمال به‌کارگیری دوربین اصلی سه‌گانه 12+50+200 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی نیز از یک حسگر با وضوح 60 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *