رپورتاژ

تعریف وب سایت در اصفهان

وب سایت مجموعه ای از صفحات وب است که با کد HTML توسعه یافته و مربوط به یک دامنه اینترنتی است که در شبکه جهانی وب قابل مشاهده است. از طریق مرورگرهای وب یا مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس، اج، اپرا و غیره نیز نامیده می شود. هدف هر وب سایت متعلق به سایت انتشار محتوا است و این محتوا ممکن است برای عموم قابل مشاهده باشد یا نباشد.

وب سایت ها با معیاری به نام Domain Authority که توسط Moz ابداع شده است رتبه بندی شده اند. برای اینکه بدانید چگونه می توانید اعتبار دامنه وب سایت خود را افزایش دهید، باید خدمات اعتبار دامنه ارائه شده توسط Computer Tech Reviews را بررسی کنید.

انواع طراحی سایت در اصفهان حرفه ای

وب سایت ها را می توان به دو نوع طبقه بندی کرد:

وب سایت های استاتیک:

وب سایت های ایستا آنهایی هستند که برای به دست آوردن محتوا به پایگاه داده دسترسی ندارند. معمولاً زمانی از یک وب سایت ثابت استفاده می شود که صاحب سایت نیازی به تغییر مداوم در اطلاعات موجود در هر صفحه نداشته باشد.

وب سایت های پویا:

در مقابل، وب‌سایت‌های پویا آن‌هایی هستند که برای به دست آوردن مطالب به یک پایگاه داده دسترسی پیدا می‌کنند و نتایج به‌دست‌آمده از پایگاه داده را در صفحات وب‌سایت منعکس می‌کنند. مالک وب سایت ممکن است محتوای وب سایت را از طریق «سیستم وب» اضافه، اصلاح و حذف کند. عموماً با دسترسی محدود به عموم با نام کاربری و رمز عبور که به آن BACK END می گویند.

فرض بر این است که هنگام قرارداد توسعه یک وب سایت، مالک آن را به توسعه دهنده وب مشخص می کند. و همچنین تعداد صفحاتی که سایت شامل خواهد شد، با تشخیص پویا یا ثابت بودن آنها.

همچنین بخوانید: DesignEvo Logo Maker: چگونه با بودجه صفر یا کم لوگو بسازیم [راهنما]

اهداف کلی

داشتن یک وب سایت می تواند تاثیر مثبتی بر نتایج تمامی حوزه های عملکردی شرکت داشته باشد. مانند بازاریابی و فروش، فروش، خرید، منابع انسانی و مدیریت. از جمله، ارائه انواع اطلاعات و خدمات ارزش افزوده برای مشتریان خود، مانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *