رپورتاژ

بهترین تفریحات تابستانه در تور استانبول کدامند ؟

استانبول ترکیه در صحیح یکی از کشور توریستی زیبای ترکیه است که در هر 4 فصل‌ از سال بخصوص در فصل‌ تابستان توریستان زیادی‌ با تور استانبول برای بازدید از اماکن دیدنی ، تاریخ و طبیعی آن می روند ، درصورتی‌که در طول این فصل استانبول گرم است اما هنگامی مناسب برای لذت بردن از انوع تفریحات مهیج در محوطه باز ، تجربیات جدید در سواحل آن و دیدن از اماکن توریستی و دیدنی این شهر می باشد . چنانچه سفرکننده تور مسافرتی استانبول در این بازه زمانی هستید حتما در یکی از رستورانهای ساحلی بسفر غذاهای معروف ترکی که بسیار‌ خوش‌طعم هستند را نوش‌ جان‌ کنید‌ و خستگی جان را با یک فنجان قهوه ترک‌ در یکی از رستوران های خوب استانبول از جان به در نمائید . در ادامه مجموعه‌ مسافرتی نامی گشت در این مطلب بهترین تفریحات تابستانی را در استانبول به شما معرفی می ‌کند تا از سفرتان خاطراتی به یادماندنی بسازید .

تور استانبول

لذت بردن‌ از سواحل‌ استانبول

شهر‌ استانبول برای تفریحات تابستانی‌ و طیف‌ وسیعی از سرگرمی‌ها‌ بخش یکی از بهترین مقاصد سفری‌ محبوب در نزدیکی کشورمان بشمار می رود‌. همانطور که می دانید این شهر بزرگ را سواحل‌ زیادی‌ در بر گرفته شده است که همین موضوع یکی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به سمت استانبول روانه می سازد . با توجه به سواحل متنوع‌ و رویایی که در استانبول میباشد ، به جرات می توان‌ سواحل‌ این شهر‌ را جزو‌ جاذبه‌های‌ دیدنی آن نام برد . همچنین در این سواحل درختان سبز کاج را که کوهها را پوشانده و تا چشم کار می عمل کند آب صافی دریای پهناور به چشمتان می خورد را خواهید چشم و بهترین موقعیت برای تفریحات آبی و حمام آفتاب میباشد و حتی در این جا حتی غروب‌ آفتاب را متفاوت تر و البته‌ دو چندان زیبا‌ تر می بینید؛ بهترین زمان برای بازدید از سواحل استانبول فصل‌ بهار و تابستان است .

بازدید از جزایر تحیر ‌انگیز پرنس

یکی از بهترین تفریحات استانبول در تابستان که آرامش و سکوت‌ را برای گردشگران به ارمغان‌ می ‌آورد؛ گشت و گذار در جزایر پرنس است . جالب است بدانید که جزیره این راحت را مدیون ممنوع بودن تردد‌ موتور و خودرو می داند و شما می ‌توانید با دوچرخه در این جزیره زیبا‌ گردش کنید و از بازدید‌ عمارت‌ ‌های تاریخی ، خیابان ‌های با شکوه ، کافی‌ ‌شاپ ‌ها و رستوران‌های جزیره بیوک آدا کلی حظ ببرید . جزایر پرنس ، گروه جزایری هستند تشکیل گشته از 9 جزیره  و کوچک در دریای مرمره ، نزدیک به کشور ترکیه که این مجموعه جزایر صرفا با شهرت ” آدا لار ” شناخته می شوند . این جزایر امروزه به یک مقصد توریستی ، گردشگری برای ترکیه تعویض شده است .

البته لازم به ذکر‌ شد که از بین این 9 جزیره ، رفت وآمد مسافران تنها به 4 جزیره آن امکان پذیر است و در آن سرویس دهیهای منظم و عالی تعبیه می شود است . این چهار جزیره به نامهای : جزیره بویوک آدا ، بورگاز آدا ، هیبلی آدا ، و کینالی آدا هستند‌ که بویوک آدا بزرگترین و محبوب‌ ترین آنها محسوب‌ خواهد بود و همچنین پنج جزیره کوچک آن که قابل‌ دسترسی نیستند به نام‌های‌ آنها : قاشیق آدا ، تاوشان آدا ، یاسسی آدا ، سیوری آدا و صدف آدا می باشد .

بازدید از روستای پولونزکوی

بی‌شک‌ روز‌های‌ گرم تابستانی را در هر کجای دنیا که هستید ، می بایستی به مناطق‌ ییلاقی و خوش آب و هوا‌ و خنک بروید و کلی‌ خوش‌ بگذرانید و ثبت خاطره کنید . مناطقی که خنک ‌تر‌از‌شهرها هستند و مکان های سبز و دیدنی ‌شان قادرند حال و هوای شما را تغییر بدهند و از سکنا در آنها ساک نمائید . با این اوصاف درست در 15 کیلومتری شهر استانبول روستایی‌ قرار دارد که با سفر‌ به آن می ‌توانید تابستان تان را در این روستا‌ بگذرانید و حتی شما گردشگرانی که با تور استانبول سفر‌ کرده این میتوانید یک روزتان را در این روستا‌ گذشت کنید . پولونزکوی در اصل روستایی سرسبز است که تعداد زیادی‌ از توریست ‌ها و همینطور شهروندان استانبول آخر هفته‌ها در آن کمپ می‌ زنند و اقامت می‌ کنند . اما اگرهم تصمیم مقیم شدن نداشتید ، می ‌توانید تنها یک موقع از سفر خود را به این روستا اختصاص بدهید و این منطقه‌ روستایی‌ که با رفتن به آن می‌ توانید غذاهای محلی‌ درجه‌ یک نوش‌ جان کنید و کلی عکسهای قشنگ بگیرید .

بازدید از روستای پولونزکوی

روستای زیبای پولونزکوی مکانی به درد بخور برای طبیعت گردی ، کوهنوردی ، ماهیگیری و نوبت شدن از شلوغی شهر‌ می باشد و اینکه به شما شانس آشنا‌ شدن‌ با رسوم لهستانیها و امتحان‌ کردن‌ غذاهای لهستانی لذیذ را می ‌دهد که حتما باید در سفر به استانبول آن ‌ها را تجربه کنید و پیشنهاد می کنیم با سر‌زدن‌ به این روستا خاطره‌ ای لذت‌ ‌بخش از تفریحات تابستانی‌ استانبول را برای خود ثبت کنید .

تفریح‌ در پارک آبی دلفین

بزرگترین پارک آبی استانبول با سرسره ‌های مهیج کوچک و بزرگ‌ ، 7 استخر ، رستوران‌ ، کافی ‌شاپ ، فروشگاه ، موسیقی و برخی‌ سرویس‌‌های‌ کاملا رایگان‌ که تنها در تابستان باز میباشد ، می‌ تواند جزو‌ لذت بخش ترین تفریحات تابستانی استانبول باشد . دسترسی به این پارک از هر به‌ازای آبادی بسیار راحت می باشد و خرج بلیت با مهم به جنسیت ، سن و روز‌های‌ هفته متفاوت‌ محاسبه‌ میشود . هزینه بلیط‌ برای خانم ‌ها 60 لیر و آخر‌ هفته 70 لیر ، برای آقایان 70 لیر و آخر هفته 80 لیر ، هزینه‌ بلیط کودکان 5 تا 12 سال 35 لیر و آخر‌ هفته 40 لیر و ورود کودکان زیر‌ 5 سال مجانی می باشد‌ .

گشتی با کشتیهای کروز تفریحی

یکی از بهترین و به یادماندنی ترین تفریحات استانبول در بازه زمانی‌ تابستان سوار شدن‌ بر کشتیهای مجلل کروز است که در طول جاده شما از تنگه‌ بسفر ، دریای مرمره ، دریای سیاه‌ و دیگر جذبه های گردشگری بسیار جذاب دیدن‌ می کنید و با برنامه‌هایی‌ که کشتی برای شما تدارک‌ دیده‌ تجربه‌ ‌ای شاد و خاطره‌‌ انگیز را برای خود‌ به ثبت برسانید . در ضمن شما در هر موقع‌ از سال این امکان‌ را دارید کشتی سواری‌ را تجربه کنید حتی موقع برف و باران اما در اکثر موارد در فصل تابستان و بهار شرایط بهتری برای شما فراهم‌ بوده است . پیشنهاد ما این است که غروب که جو خنک تر است‌ به آن بروید و شامتان را هم در کشتی میل نمائید و از خوردن غذاهای لذیذ و پذیرایی بی نظیرش کلی لذت‌ ببرید . توجه داشته باشید که قیمت کروزهای تفریحی استانبول متفاوت است .

تفریح در شهربازی ویالند استانبول

گزینه بعدی پیشنهادی ما که در اصل یکی از بزرگترین و بهترین شهربازیهای استانبول بشمار می رود‌، دارای 3 بخش دنیای بازی ، دنیای افسانهها و دنیای هیجان‌ و ماجراجویی‌ بوده است . این مکان‌ با بیش از 50 وسیله بازی و امکانات دیگر همچون انواع‌ کافه ها ، رستورانها و فروشگاههای بزرگ در دسته بهترین‌ تفریحات استانبول نامبرده‌ می شود . این پارک‌ به نحوی طراحی و ساخته شده که همه نیاز‌های‌ شما گردشگران علاقه مند را برطرف‌ کند‌ و بتوانید خاطره‌ ای به یادماندنی و شادی را برای خودتان بسازید . ضمنا رودخانه وحشی ، ترن‌ هوایی‌ ، برج عدالت‌ ، سرسره وایکینگ و… از وسایل بازی ویالند بشمار می روند و نیز هزینه ورود برای بزرگسالان 179 لیر ، برای کودکان بالای سه سال 169 لیر و برای کودکان زیر سه سال مفت است.

تجربه خرید در حراج‌های تابستانه استانبول

یکی از تفریحات استانبول که شما در فصل تابستان می ‌توانید از آن کیف ببرید ، معمولا افرادی که با تور آنتالیا سفر مب کنید خیلی نمیتوانند در این شهر خرید کنند ولی در استانبول خرید و گشت ‌و معبر در حراجی‌ها به مناسبت شروع زمان تابستان است . این بازه وقتی بهانه ‌ای شده تا این شهر هر ساله شاهد حراج‌‌های‌ فوق العاده و وسوسه‌ برانگیزی باشد که بیشتر از اوایل خرداد ماه شروع می ‌شود . اگر به خرید علاقه دارید تابستان بهترین زمان برای استفاده از حراجهای استثنایی استانبول شده است . در این دوره همگی فروشگاه ‌ها باید اثاثیه خود را با تخفیف به مشتری ارائه دهند و معمولا‌ حراج‌ها‌ از 20 تا 50 درصد خواهد بود و همچنین بعضی از فروشگاه‌های مجلل در شب‌ها‌ برنامه‌‌‌ها‌ و فستیوال را برای خریداران تدارک می ‌بینند که جذابیت‌ بالایی برایتان خواهد داشت .

حراج‌های تابستانه استانبول

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور استانبول را برای گذراندن‌ تعطیلات تابستان انتخاب کنید ، باید بگوییم که شما عزیزان می‌توانید‌ با انتخاب‌ تورهای استانبول تابستان 1400 از سمت مجموعه‌ نامی گشت‌ که شامل‌ تورهای متنوع‌ و مقرون‌ به صرفه است‌ ، حال و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه‌ کنید . البته‌ ناگفته نماند که افرادی که علاقه‌ مند به شرکت در این تورهای تابستانی استانبول هستند ، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه‌ اصلی سایت نامی گشت‌ و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره XMRبا تجربه‌ مجموعه مطرح‌ کنند و خبر خوش اینکه شما می‌توانید‌ در کنار تور‌ مسافرتی خود‌ از پشتیبانی 24 ساعته و در حین‌ سفر‌ آژانس‌ نامی گشت بهره‌مند‌ شوید و سفری‌ لذت جزء را تجربه‌ کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *