رپورتاژ

خرید ویلا در اندیشه فاز ۳ :

برخلاف سال های گذشته که هنوز خانه های آپارتمانی ترویج پیدا نکرده بودند و مردم بیشتر در خانه های حیاط دار و ویلایی زندگی میکردند ، امروزه بیشتر اماکن و ساختمان های اطراف را که ببینید به صورت آپارتمانی و مجتمع هستند که با متراژ های متفاوت و معماری های گوناگون طرفدار های پر و پا قرص خود را دارند ، اما شاید شما هم دوست داشته باشید هنوز از خانه های ویلایی برای محل سکونت خود استفاده کنید .

به محض ورود به خانه ، حیاط و باغچه خانه تان انرژی مضاعف به شما ببخشد و زمین خود را با همسایه هایی در واحدهای بالا و پایین به اشتراک نگذارید ، خودتان باشید و خودتان!

اگر شما هم مثل من از خانه های ویلایی خوشتان می آید یا تمایل دارید به جای دردسر های زندگی اپارتمانی و پرداخت هزینه های مشترک و خرابی هایی که شاید اصلا سهمی در آن نداشته اید ، زندگی در یک خانه برای خودتان را ، تجربه کنید بد نیست که به ادامه مطالب توجه لازم را بفرمایید .

خانه های ویلایی زیادی در اطراف شهر ها و حتی در دل شهر وجود دارد اما قطعا هر جایی برای سکونت شما مناسب نیست ، شلوغی شهر ، هوای آلوده و برج ها و ساختمان های سر به فلک کشیده اجازه زندگی بدون دردسر در یک خانه ویلایی را به شما نمی دهد . اما این پایان ماجرا نیست ،ما امروز میخواهیم پیشنهاد طلایی را برای شما رو کنیم  . شاید اسم شهرک نوساز اندیشه به گوشتان خورده باشید ، شهرکی در شهریار ما بین دو کلان شهر  تهران و کرج که برخلاف شلوغی و آلودگی این شهرها  ، امکان زندگی  در یک منطقه خوش آب و هوا و به دور از هیاهو را برای شما فراهم ساخته است .ای شهرک با بافت و معماری متناسب خود خانه های ویلایی و لوکس بسیاری را در دل خود گنجانده است . خرید ویلایی در اندیشه فاز سه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد اگر به دنبال یک خانه ویلایی به دور از شلوغی با مناظر زیبا ، آب و هوای خوب و به دور از سرکشی برج ها و ساختمان های چند طبقه داخل شهر ها هستید .

خانه های ویلایی اندیشه از خانه هایی ساده تا لوکس و دوبلکس این امکان را برای شما فراهم کرده تا با میزان هزینه های کمتر هم بتوانید در یک منطقه مناسب خانه بخرید .

خرید ویلا در فاز ۳ اندیشه برای شما امکانات مناسبی را فراهم میکند ، این منطقه به دو کلان شهر دسترسی دارد و همچنین از امکانات کافی ، مراکز تفریحی ، آموزشی و درمانی کافی برخوردار است . باغات اطراف شهریار، مناطق کوهستانی آنجا باعث شده تا ویلا سازی در این منطقه مورد توجه باشد ، خانه های ویلایی بزرگ با متراژ بالا ، که هم معماری داخلی آن تازه بوده هم باغچه و حیاط به همراه استخر میتواند خانه را برای شما مکانی دوست داشتنی تر کند وآن را به یک محیط مناسب برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه مبدل سازد بی آنکه نگران قوانین اپارتمانی و سر و صداهای مزاحم برای همسایه ها باشید .

شما با خرید ویلا در فاز ۳ اندیشه ضمن خرید یک خانه مناسب سرمایه گذاری هم کرده اید چرا که به علت نوساخت بودن و امکانات مناسب تا چندی دیگر به یکی از مکان های گران قیمت و پر طرفدار تبدیل خواهد شد .

اگر میخواهید بیشتر راجب خرید ویلا در اندیشه فاز ۳ اطلاعات داشته باشید ، باید به عرضتان برسانیم که محله فاز سه اندیشه در استان تهران و در محدوده‌ی جنوبی شهر اندیشه واقع شده است. این محله از شرق با میدان شهدای گمنام و بلوار آزادی، از جنوب با بلوار خبرنگاران، میدان دکتر قریب و بلوار ولایت و از غرب با بلوار گلها غربی، خیابان خوارزمی و بلوار نیلوفر محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک وایین، فاز یک اندیشه، فاز چهار اندیشه، تعاون، فاز شش اندیشه، شهرک اداری مجاورت دارد. و ضمن دسترسی به امکانات مختلف ، راه های ارتباطی راحتی با تهران و کرج دارد ، به طوری که شما میتوانید در شهر به فعالیت خودتان بپردازید و با طی کردن یک مسیر هموار و مناسب شب را به خانه خودتان بروید ، یا در شهر زندگی کنید و برای آخر هفته ها ، جشن ها و دورهمی هایتان یک پاتوق و منزل مناسب در نقطه ای با فول امکانات داشته باشید .

اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با ویلاهای این شهرک و محلات آن هستید شما به دیدن تصاویر آن دعوت میکنیم .

امیدوارم از مطالب استفاده کافی را برده و راجب خرید ویلا در اندیشه  کمی اندیشه کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *