رپورتاژ

خطوط هوایی ژاپن در فرودگاه هاندا

تقریباً همه این گفتگوها دوجانبه بوده است. اینها یک شروع است، اما آنچه واقعاً مورد نیاز است، توافقات چندجانبه برای مناطق امن منطقه ای سفر است. به عنوان مثال، استرالیا و نیوزلند می توانند با کشورهایی با شرایط اپیدمیولوژیک مشابه مانند سنگاپور، تایوان، چین و ویتنام همکاری کنند.

اگر دولت‌ها رویکرد همکاری‌تری را اتخاذ می‌کردند،  بلیط هواپیما تهران مشهد  ممکن بود در هزینه‌هایی که به خطوط هوایی محلی برای پرواز نکردن پرداخت می‌کردند، پس‌انداز می‌کردند. این عدم همکاری، در صورت ادامه، تضمین می کند که سفرهای بین المللی کندتر از آنچه که می توانست از سر گرفته شود.
دستگاه‌های سلف‌سرویس جدیدی که توسط خطوط هوایی ژاپن در فرودگاه هاندا توکیو معرفی شده‌اند، مسافران را قادر می‌سازد تا مراحل را بدون لمس صفحه انجام دهند.
دستگاه‌های سلف‌سرویس جدیدی که توسط خطوط هوایی ژاپن در فرودگاه هاندا توکیو معرفی شده‌اند، مسافران را قادر می‌سازد تا مراحل را بدون لمس صفحه انجام دهند. Kyodo/AP
واکسن ها اکنون کلید اصلی هستند

پیش‌بینی فوریه یاتا مبنی بر بازگشت حجم سفرهای جهانی به 80 درصد از سطح سال 2019 تا سه ماهه آخر سال، در حال حاضر اساساً به سرعت برنامه‌های واکسیناسیون در سراسر جهان و آنچه با انواع جدید COVID-19 اتفاق می‌افتد بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *