بلاگ

دانشکده مهندسی دانشگاه ادیث کوان

رشته های این دانشکده در چهار زمینه تحصیلی مهندسی، خلبانی، ریاضی و فیزیک قرار می گیرند. رئیس فعلی دانشکده ظاهرا شخصی ایرانی به نام داریوش حبیبی می باشد. این دانشگاه علاوه بر رشته های عمومی مهندسی، تعدادی رشته منحصر بفرد  نیز دارد.

رشته های مهندسی

رشته های مهندسی عبارتند از: عمران، برق و قدرت، کنترل قطعات و اتوماسیون، مکانیک، مکاترونیک، کامپیوتر، الکترونیک و ارتباطات. رشته های مهندسی در مقاطع کارشناسی، دابل کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شوند. طول دوره ها به ترتیب 4 سال، 5 سال  و 2 سال است. تعدادی از آنها در غالب دیپلمای ارشد نیز وجود دارند. علاوه بر رشته های مهندسی، رشته کارشناسی تکنولوژی با دو تخصص ” الکترونیک و سیستم های کامپیوتری”  و “موتورهای ورزشی” نیز هست. مقصود از موتورهای ورزشی کار در زمینه موتور وسیله های ورزشی است مانند انواع ماشین های مسابقه. این رشته می تواند در زمینه های طراحی، ساخت، مدیریت پروژه و بازاریابی باشد. 

شهریه رشته ها تا 24000$ در سال است. دوره های دکترای تحقیقاتی برای رشته های مهندسی وجود دارد.

رشته خلبانی

خلبانی در غالب دو رشته 3 ساله، خلبانی و علوم خلبانی ارائه می شود. در پایان هر دو رشته می توان به صورت خلبان حرفه ای فعالیت نمود. رشته ها در تعدادی واحدهای درسی متفاوت هستند. خلبانی در مقطع ارشد به صورت دیپلمای ارشد وجود دارد. در واقع این دانشگاه، تنها دانشگاهی در استرالیای غربی است که خلبانی را در مقطع ارشد ارائه می دهد. هواپیماهایی که جهت آموزش دانشجویان استفاده می شود مدرن ترین محصول بازار می باشد.

رشته ریاضیات

رشته ریاضیات در مقاطع کارشناسی، دیپلمای ارشد، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود.

رشته فیزیک

رشته ریاضیات در مقاطع کارشناسی، دیپلمای ارشد، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *