رپورتاژ

در مورد قیمت آزمون pte و آنچه که باید در مورد آن بدانیم

در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کلی در مورد کد های ووچر ها همان الکترونیک ووچر کارد یا کوپن های تخفیف و کاربرد آنها برای زبان آموزان برای شرکت در آزمون های زبان همچون آزمون PTE صحبت کنیم .

کد ووچر چیست و چه کمکی به متقاضیان شرکت در آزمون های رسمی خارج از کشور سنجش سطح زبان انگلیسی میکند ؟

کد ووچر یک نوع کوپن ، بن یا بلیط مخصوص برای شرکت در یک آزمون مشخص است که انواع مزیت ها را نسبت به روش های دیگر ثبت نامی برای متقاضیان به ارمغان میاورد . اگر آمادگی کافی برای شرکت در آزمون ندارید و یا از تاریخ و زمان شرکت در آزمون های زبان مطمئن نیستید می توانید بجای ثبت نام قطعی در آزمون ها از کد ووچر استفاده کنید.

باید بگوییم اینهمه اصراری که برای استفاده از ووچر داریم برای این است که در ایران میتوانید آزمون پی تی ای را با هزینه بسیار پایین به دست بیاورد زیرا قیمت ووچر آزمون PTE بعد از خرید تخت تاثیر نوسانات ارز چه لیر چه مارک و چه دلار عوض نمی‌شود و شما از نوسانات بازار ارز کاملا در امان می‌مانید و علاوه بر این مورد شما میتوانید با خرید این کد با قیمت های تعیین شده برای ووچر PTE از تخفیف های مخصوص و ویژه استفاده کنید .

با خرید ووچر آزمون PTE با قیمت بسیار پایین علاوه بر صرفه جویی در هزینه و آزادی عمل زیاد در انتهای زمان و شرکت در پی تی ای  اگر موقعی  ظرفیت مرکز آزمون پی تی ای مد نظر شما کاهش یابد شما کاملا بی دغدغه و با با خاطر آسوده میتوانید به مطالعه خود و آمادگی برای این آزمون بپردازید و در زمان مد نظر خود بدون در نظر گرفتن ظرفیت سنتر خود در آزمون شرکت کنید و دیگر نگرانی از بابت عدم فرصت شرکت در آزمون پی تی ای نخواهید داشت .

 

آزمون های سنجش سطح زبان مختلفی چون  PTE و TOFEL و GRE امکان استفاده از کد ووچر را برای متقاضیان و شرکت کننده های خود فراهم آورده اند که کد های ووچر معمولا یک سال یا بیشتر قابل استفاده هستند و شما در صورت کنسل کردن کد ووچر خود می توانید بخشی از هزینه خود را استرداد کنید از شرکت اما در صورت پرداخت کردیت کاردی اینگونه نیست و هزینه ای برای شما اختصاص نمی‌آید در صورت کنسلی البته شایان ذکر است که در این میان قیمت ووچر آزمون PTE  از همه آزمون های دیگر کمتر می‌ باشد در صورتی که اعتبار آزمون پی تی ای همانند بقیه آزمون هاست و راحتی سطح سوالات آزمون پی تی ای نیز آن را نسبت به بقیه برتر میکند .

میزان اعتبار نتایج آزمون PTE برای اهداف شما !

ممکن است کسی که قصد هزینه برای آزمون پی تی ای و استفاده از نتیجه آن برای مهاجرت تحصیلی را دارد این دغدغه برایش به وجود بیاید که آیا کدام دانشگاه ها و به چه مقدار اعتبار برای آزمون پی تی ای قائل هستند ؟

برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که شما میتوانید با مراجعه به سایت رسمی PTE یا موسسه پیرسون در قیمت who accept it لیست دانشگاه هایی که این آزمون را قبول دارند ببینید و البته میتوانید به وسیله مکاتبه با دانشگاه مقصد مورد نظر خود در کشور یا شعر مد نظر اقدام به پرس و جو در مورد اعتبار آزمون پی تی ای بفرمایید چرا که به گفته قدیمیان کار از محکم کاری عیب نمی کند ! البته باید بگوییم که تنها مرجع رسمی و قابل قبول و معیار سنجش این مطلب سایت اصلی دانشگاه مورد اپلای شما در کشور مد نظر خود می‌باشد و بهتر است شما با حاصل کردن اطمینان از این مورد و تهیه کد ووچر متناسب با دانشگاه خود این مبلغ را از دست ندهید چرا که قیمت ووچر آزمون PTE شاید برای یک دانشجو هزینه کمی نباشد از این رو این مورد را به عنوان پیشنهاد نویسنده این مقاله در نظر بگیرید تشکر از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *