رپورتاژ

معرفی بازی پابجی موبایل

قصد داریم تعدادی  از سوالاتی که در  ذهن شما درباره پابجی به وجود آمده است را جواب بدهیم اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که خرید یوسی پابجی موبایل چیست؟ قیمت یوسی پابجی موبایل چقدر است؟ یوسی پابجی ارزان موبایل را از کجا تهیه کنیم؟ این‌ها سوالاتی هستند که در ادامه توضیحاتی در مورد آن ها خواهیم داد.

معرفی بازی پابجی موبایل

این بازی در سال ۲۰۱۷ به ‌‌پدیده‌ٔ جهانی تبدیل شد. همچنین این بازی کاملا رایگان می‌باشد. شرکت سازنده‌ٔ آن، این بازی را هم برای سیستم‌های اندروید و هم سیستم‌های آی او اس و پلی‌استیشن و …طراحی کرده است تا علاقه‌مندان به این بازی، آن را به راحتی بتوانند نصب و بازی کنند. سبک این بازی سبکی اکشن است و بازیکنان این بازی باید در فضایی قرار گیرند که به مبارزه بپردازند و از خود دفاع کنند. شرکتی که این بازی را ساخت و طراحی کرده است، شرکتی می‌باشد که در زیرمجموعه‌ شرکت بلوهول در کره‌ جنوبی قرار گرفته است و دارای شش مدرک بین المللی می‌باشد.

سلاح‌های بازی پابجی موبایل

 

در ادامه باید شناخت کاملی از تمامی سلاح‌های موجود در بازی و همچنین نقطه ضعف و قوت آن بدانید زیرا انتخاب درست سلاح‌ها یعنی انتخاب درست یار و یاور شما در بازی که بقای شما را برای‌تان رقم می‌زند.

اما در ادامه قصد داریم در مورد خرید یوسی پابجی توضیحات لازم را بدهیم ، با ما همراه باشید:

با استفاده از (یوسی) پابجی موبایل می‌توانید سطح بازی خودتان را بالاتر ببرید و طعم شیرین هیجان این بازی خاص و منحصربه‌فرد را چندین برابر کنید. چرا که پابجی یک بازی سطحی می‌باشد که آیتم‌ها و امکاناتی برای بازیکنان دارد که می‌توانند با خرید یوسی پابجی موبایل، یعنی پول ناشناخته یا ارز بازی، مزیت و قابلیت‌های بهتری را برخوردار شوید. چون به بازیکن این امکان را می‌دهد که ابزار و کالاهایی مانند لباس‌های خریداری شده را از فروشگاه تهیه کند. خوبی آن این است که با خرید یوسی یا پول، شما می‌توانید آن را به هر دوست یا بازیکنی که دوست دارید انتقال بدهید و در صورتی که قصد داشته باشید بازی پابجی را حذف کنید میتوانید ابزاری که خریده اید را به اطرافیان خود بفروشید .

یوسی چیست؟

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد خرید یوسی پابجی از فروشگاه زئوکس را بدهیم با ما همراه باشید.

 

بازی PUBG mobile یکی از سری بازی های محبوب در سراسر جهان میباشد که تا به امروز میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان دارد. در بازی پابجی موبایل همانند سایر بازی های بتل رویال شما با پرداخت درون برنامه ای میتوانید برخی از آیتم های به ویژه را خریداری کنید.

 

در ادامه به مطالبی که در زیر ذکر خواهند شد اشاره شده است :

 

تعریف یوسی

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

نحوه بدست اوردن یوسی

خرید یوسی

یوسی چیست؟ کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

متاسفانه بسیاری از بازیکنان تازه وارد با پرداخت های درون برنامه ای بازی پابجی موبایل آشنایی ندارند، در واقع در بازی پابجی موبایل یک ارز رایج وجود دارد که نام رسمی آن یوسی می باشد اما بسیاری از بازیکنان آن را به نام دلار بازی‌ پابجی ‌موبایل می ‌شناسند اما هیچ تفاوتی ندارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید یوسی پابجی  همچنین کاربرد آن صحبت کنم و همچنین شما میتوانید از طریق فروشگاه زئوکس یوسی پابجی را خریداری کنید و نکته قابل توجه در این قسمت این است که شما میتوانید بعد از خریدار ابزار های همچون خرید یوسی پابجی در صورت حذف بازی آن را انتقال دهید یا در صورت تمایل آن ها را به بازیکن های پابجی بفروشید .

اگر سوالات بیشتری در ذهن شما به وجود آمده  است با این شماره تماس بگیرید.

05191690515 یا به سایت zeox.ir  مراجعه کنید

تعریف یوسی

یوسی بازی پابجی موبایل یکی از ارزهای و یا پول درون برنامه ای می باشد که شما به واسطه آن می‌توانید سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید و همچنین با خرید آن می توانید در یک سری از رقابت های ویژه شرکت کنید و بخشی از ماموریت ‌های خاص را کامل کنید.

 

بسیاری از بازیکنان یوسی بازی پابجی موبایل را به نام دلار بازی پابجی می‌ شناسند که در نهایت هر دوی آنها یکی هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

با من همراه باشید تا در رابطه با کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *