بلاگ

کاربرد دیگری از واقعیت مجازی در قلعه سیندرلا دیزنی لند؛ این بار عکس‌های یادگاری

شرکت آمریکایی «اسنپ» (Snap) با همکاری دیزنی قصد دارد در شهر بازی «پادشاهی جادویی» (Magic Kingdom) با استفاده از فناوری واقعیت افزوده نوعی نقاشی دیواری مجازی و خاطره‌انگیز ایجاد کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به عنوان پنجاهمین سالگرد مجموعه تفریحی «والت دیزنی ورلد»، بازدیدکنندگان می‌توانند از فناوری واقعیت افزوده اسنپ استفاده کنند و عکس‌های خود را به دیوارنگاره کاملا مجازی قلعه سیندرلا در پارک Magic Kingdom اضافه کنند.

اسنپ

برای ایجاد این دیوارنگاره، از عکس‌های Disney PhotoPass استفاده می‌شود که توسط عکاسان و بازدیدکنندگان در پارک گرفته شده‌اند. بازدیدکنندگان سپس می‌توانند با استفاده از برنامه My Disney Experience، عکس خود را به نقاشی مجازی قلعه سیندرلا اضافه کنند. همچنین کاربران به طور کامل از طریق اپلیکیشن، می‌توانند بخش‌های موجود در این دیوارنگاره را مشاهده کنند و مکان دقیق قرارگیری عکس خود روی آن را مشخص کنند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند از این نقاشی دیواری ویدیوهایی را ذخیره کنند و آن‌ها را با وضوح بالا و بدون هیچ گونه واترمارکی با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیزنی ادعا می‌کند که در آینده، بخش‌های دیگری از پارک خود را در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد داد تا بتوانند خاطرات خود را در آن‌ها ثبت کنند. همچنین عکس‌های ثبت شده توسط بازدیدکنندگان، به مدت سه سال در این طرح دیجیتال به نمایش گذاشته خواهند شد.

اسنپ با استفاده از فناوری واقعیت افزوده خود، به کسب‌وکارها و برندهای معتبر سراسر جهان کمک می‌کند تا از این فناوری بهتر استفاده کنند. این شرکت در پاییز گذشته یک استودیو جهانی به نام Arcadia راه‌اندازی کرد که با همکاری برندهایی مانند ورایزن و P&G Beauty به طور خاص روی توسعه تجربه‌های واقعیت افزوده تمرکز دارد. اسنپ همچنین با همکاری توسعه‌دهندگان شخص ثالث، ابزارها و فناوری‌های خود را در دسترس برنامه‌های آن‌ها قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *