بلاگ

بررسی مواد فوق ریزدانه‌ و نانو ساختار در دستور کار دانشگاه تهران

بررسی مواد فوق ریزدانه‌ و نانو ساختار در دستور کار دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان میزبان نهمین کنفرانس بین‌المللی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار است.

به گزارش ایسنا، نهمین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه مواد فوق ریزدانه و نانوساختار (UFGNSM2023)، یک کنفرانس بین‌المللی دوسالانه است که بر موضوعات مختلف مرتبط با این نوع مواد تمرکز دارد. این رویداد، برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ و به ابتکار دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران برگزار شد و از آن زمان تاکنون با همکاری دانشگاه‌های مختلفی از ایران و جهان برگزار شده است.

نهمین دوره از این رویداد بین‌المللی، توسط دانشکده متالورژی و مواد دانشکده فنی دانشگاه تهران و با همکاری مشترک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه اوزِگین (Özyeğin University) کشور ترکیه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه در دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

«پرینت سه‌بعدی فلزات»، «نانومواد مورد استفاده در انرژی و محیط زیست»، «نانوالکترونیک و دستگاه‌های نانومقیاس»، «مواد زیستی»، «آلیاژهای حافظه‌دار» و «تغییر شکل پلاستیک شدید فلزات» از محورهای اصلی این رویداد به شمار می‌روند.

فناوران، فعالان دانش‌بنیان، محققان، دانشجویان و دانشمندان علاقه‌مند به مواد، فیزیکدانان، شیمی‌دانان، دانشمندان زیست‌پزشکی و همچنین سایر محققانی که در مرزهای این حوزه متنوع و چند رشته‌ای فعال هستند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در این رویداد برای تبادل ایده و شبکه‌سازی با دانشمندان از سراسر جهان و شنیدن جدیدترین مطالب در مورد این مبحث کاربردی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *