رپورتاژ

تور اروپا نوروز 1402

تور اروپا

قاره اروپا زبان ها، غذاها، فرهنگ ها و سنت های متفتوتی را برای گردشگران به ارمغان می آورد، و کشورهایی با فرهنگ غنی را در خود جای داه است. بسته‌های تور اروپایی سفریار شما را از کانال‌های ونیز تا حومه فرانسه می برد، و شاید توقفی در مسیر داشته باشید تا از مناظر باورنکردنی آلپ سوئیس لذت ببرید. اگر چه از نظر وسعت زمین در جهان در جایگاه ششم قرار دارد، اما از نظر تنوع و فرهنگ در رتبه اول قرار دارد. شما می توانید از بازارهای رنگارنگ استانبول لذت ببرید و در خیابان های کاشی کاری شده لیسبون قدم بزنید. اگر برای تعطیلات پایان سال قصد برنامه ریزی دارید، ما به شما تور اروپا نوروز 1402 سفریار را پیشنهاد می کنیم. امکانات و تفریحات بی نظیری در انتظار کسانی است که به اروپا سفر می کنند.

اروپا در یک نگاه

از کانال‌های ونیز، آلپ‌های باشکوه سوئیس و حومه‌های فرانسوی گرفته تا بازارهای رنگارنگ استانبول و خیابان‌های کاشی‌کاری‌شده لیسبون، اروپا کشوری با فرهنگ غنی است. با کارشناسان با تجربه سفریار مشورت کنید و با دنیایی از زبان ها، غذاها و سنت های جدید آشنا شوید.

5 تفریح برتر اروپا

در بسیاری از کشورهای قاره اروپا، لحظات خاطره انگیزی را می‌توان تجربه کرد. اما از کجا باید شروع کرد؟ شاید یک نمایش فلامنکو در اسپانیا، چای بعد از ظهر در لندن یا تماشای شفق شمالی در ایسلند سرد؟ در اینجا برخی از نکات مهم سفرهای اروپایی را برای شما خاطرنشان می کنیم.

از چای بعد از ظهر در لندن لذت ببرید

بیش از 300 سال سابقه را در سادگی شیرینی های خانگی با خامه فرم گرفته و مربا تجربه کنید. این غذای خوشمزه بریتانیایی را بهتر است بعدازظهرها به همراه با یک فنجان داغ ارل گری، ساندویچ خیار و یک سبد از غذاهای شیرین میل کنید.

آتن باستان را کاوش کنید

برای درک اهمیت آتن، نیازی به مورخ بودن ندارید. رابطه عاشقانه شما با شهر ممکن است با معبد پارتنون الهه آتنا و ویرانه‌های آکروپولیس آغاز شود، اما احتمال دارد این ماجراجویی به کوچه‌ پس کوچه ای عجیب ختم می‌شود. داستان زندگی در آتن همچنان ادامه دارد.

تماشای یک نمایش فلامنکو در اسپانیا

با احساسات هیجان‌انگیز نمایش فلامنکو در اسپانیا آشنا شوید. این هنر دارای یک میراث فرهنگی است که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است، آواز، رقص و آلات موسیقی در یک اجرا ادغام می شود که این نمایش حداقل یک بار باید تجربه شود. این ضیافت را با شام پائلا یا تاپاس به پایان برسانید تا شب خود را کامل کنید.

شفق شمالی در ایسلند را ببینید

شگفتی های طبیعت با شفق قطبی یا “نورهای شمالی” کامل می شوند. در مناظر یخ‌زده ایسلند، این نمایشگر نوری به بینندگان لحظه‌ای واقعی را در حالی که رنگ‌های زنده در آسمان شب می‌رقصند، ارائه می‌کند.

یک شب را در اپرا در وین بگذرانید

استعدادهای اپرای سنتی موتزارت و اشتراوس را بشنوید. اگرچه مکان‌های کمی برای تماشای اپرا در وین وجود دارد، اما هیچ‌کدام با خانه اپرای دولتی قابل مقایسه نیستند.

چه چیزهایی را باید با خود به اروپا ببریم

هدفون

با چنین فضای وسیعی برای گشتن، در برخی روزها، سفرهای طولانی اجتناب ناپذیر است. این مناظر سرگرمی های بصری زیادی را فراهم می کنند. هر وقت که از داستان سرایی مدیر سفر خود لذت نبردید، می توانید از هدفون برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید یا به پادکست های مربوط به تاریخ، فرهنگ و سیاست اروپا گوش دهید.

 

یک کتاب خوب

کاوش در اروپا بهتر است سر فرصت و با حوصله انجام شود. چند روز را به نشستن در پارک یا کافه اختصاص دهید و یک کتاب خوب را مطالعه کنید.

 

کفش همه کاره

در گردش در اروپا ممکن است انواع زمین را تجربه کنید. کفش‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید از آنها برای رفتن به یک رستوران زیبا، پیاده روی در مسیری سنگ‌فرش‌شده، یا قدم زدن در کنار چمن‌های لطیف یک پارک استفاده کنید.

 

یک دفترچه یادداشت

با سفر به هر گوشه از اروپا، ممکن است بخواهید یادداشت ها و خاطرات خود را مکتوب کنید.

 

لباس تمام آب و هوا

مهم نیست در چه فصلی از سال سفر می کنید، اروپا می تواند دماهای مختلفی را داشته باشد. از شهرهای یخ‌زده اسکاندیناوی گرفته تا تپه‌های معتدل پرتغال، لباس‌های چند لایه به بهترین وجه با اقلیم‌های مختلف این قاره مطابقت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *