رپورتاژ

خرید نهال درخت صنوبر

برای اطلاع از قیمت و خرید نهال درخت صنوبر با شناسنامه و تحت نظر مهندسین کشاورزی از نهالستان سالم نهال در تماس باشید: ۰۹۱۴۴۸۰۹۳۹۶

معرفی اصولی و کامل موجب کاشت و پرورش صحیح درخت صنوبر می شود. نهال صنوبر از گیاهان بومی مراکش بوده و در اروپای مرکزی ، آسیای مرکزی و اکثر نواحی ایران که دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل می باشند رشد خوبی دارد.

معرفی نهال درخت صنوبر

نهال صنوبر سریع الرشد و پرسود بوده و مدت زمان کوتاهی پس از کاشت رشد کرده و به دلیل داشتن چوب محکم و با کیفیت یکی از درختان سودآور و تجاری به شمار میرود. نهال صنوبر نسبت به انواع خاک ها مقاومت بالایی دارد.

با این حال در خاک هایی که کمی اسیدی میباشند رشد بهتری خواهد داشت. شایان ذکر است؛درختان میوه ده پرسود و پرفروش میباشند اما برخی درختان نیز به دلیل زیبایی بسیار خود معروف و پرفروش هستند که نهال صنوبر جزو این ارقام می باشد.

مشخصات بارز

  • میزان بهره برداری نهال صنوبر در هرهکتار ۵۰ متر مکعب چوب میباشد از این رو انتخاب این رقم نهال برای کاشت گزینه مناسبی می باشد.
  • درخت صنوبر علاوه بر چوب آن ،ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز دارد و بهترین انتخاب برای مکان های تفریحی و عمومی می باشد.
  • چوب درخت صنوبر یکی از باکیفیت ترین چوب ها بوده و برای ساخت کمد ، کابینت و وسیله های چوبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نهال صنوبر از ارقام نورپسند است و برای رشد و عملکرد بالا باید در مناطق آفتابی کاشت و‌پرورش یابد و در روز ساعات مشخصی از نور خورشید بهره مند شود.
  • نهال صنوبر بازدهی خوبی دارد به طوری که در ۶ سالگی بهره برداری خود را آغاز میکند برخی از شهرای ایران زیستگاه مناسبی برای درخت صنوبر می باشند.
  • از ویژگی‌های نهال صنوبر مقاومت بالای آن در برابر ناساز گاری های محیطی میباشد. در واقع درخت صنوبر نسبت به آب و هوا حساسیت چندانی نداشته و در هر نوع و آب و هوایی قابل رشد میباشد.
  • پوست تنه صنوبر به رنگ سبز و خاکستری بوده و‌با گذشت زمان رنگ آن تیره تر میشود.
  • جوانه های نهال صنوبر پوشیده از کرک سفید رنگ و نرمی میباشد.
  • برگهای آن ترکیبی از رنگهای سبز براق سفیده بوده در طرح های ساده و یا دندانه دار رشد میکند.
  • بادهای شدید برای درختان صنوبر نوعی تهدید محسوب میشوند پس بهتر است نهال صنوبر را در مناطق آفتابی و ساحلی کاشت نمایید.
  • مناسب ترین زمان برای کاشت نهال صنوبر پاییز و‌زمستان میباشد.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید. پس از اطلاع از  قیمت و خرید نهال درخت صنوبر با شماره تماس های درج شده در وب سایت برای این کار اقدام کنید. در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال میوه از جمله به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

مجموعه نهالستان سالم نهال با مدیریت مستقیم مهندس توحید حسینی

آماده ارائه خدماتی نظیر فروش نهال  با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب می‌باشد. در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید و به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال  به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : ۰۹۱۴۴۸۰۹۳۹۶

نهالستان سالم نهال ، در زمینه فروش انواع نهال بادام و نهال گردو ، بصورت حرفه ای فعالیت مینماید ، در صورت نیاز به این نوع نهال ها ، به وب سایت ما به آدرس salemnahal.com  مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *