رپورتاژ

خصوصیات و عملکرد نهال بادام شمشیری

خرید نهال بادام شمشیری
خرید نهال بادام شمشیری

بادام یکی از ارزشمندترین و پر خاصیت ترین نهال ها در کشورمان می باشد که از نظر اقتصادی نیز از درآمد بالایی برخوردار است.یکی از درختان کم آب و بی دردسر که می توانید با کمترین هزینه ،بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نام دیگری که می توان برای بادام شمشیری در نظر گرفت بادام سنگی استکه می توان از آن به عنوان یکی از بادام های اصیل ایرانی یاد کرد. برای خرید نهال به سایت تاج نهال مراجعه نمایید

بادام شمشیری پوست سخت تری را نسبت به بادام های دیگر دارد بنابراین می تواند وزن سنگین تری را نیز داشته باشد.این نهال به آبیاری کمتری نیاز دارد و می تواند در آب و هوای خشک رشد بهتری را داشته باشد میوه آن بسیار پر بار و مغز آن بیش از 60% است.

میزان عملکرد ای رق در هر هکتار به بالاتر از 3 تن نیز می رسد.

بادام شمشیری جزو ارقام دیرگل محسوب می شود و پس از کاشت می تواند در سال دوم کاشت خود باردهی را شروع کند.فاصله کاشت مناسبی که می توان برای آن در نظر گرفت فاصله ای بین 3 تا 4 متر است که با رعایت این فاصله می توان نهال های پر باری را داشتا.

_اگر قصد خرید نهال بادام شمشیری و احداث باغ را دارید می توانید فیلم های آموزشی موجود در سایت نهالستان تاج نهال  را مشاهده کنید.

برای خرید نهال بادام شمشیری به سایت تاج نهال تولید کننده انواع نهال های اصلاح شده و پیوندی آماده ارسال نهال به سرتاسر کشور می باشد مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *