رپورتاژ

راهنمای خرید میز مدیریتی مدرن

امروزه طراحی دکوراسیون اتاق‌های مدیریتی به سبک مدرن در سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از اجزای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریتی، میز مدیریت می ‌باشد. انتخاب و خرید میز مدیریت تأثیر فراوانی در دکوراسیون اتاق مدیریت دارد.

مدیران یک سازمان مهره‌ی اصلی آن  سازمان بشمار می‌ روند زیرا مدیر علاوه­بر نظارت بر عملکرد تمامی کارکنان، مجری برگزاری جلسات کاری و عقد قرارداد‌های مهم می ‌باشد.

بنابراین دکوراسیون اتاق مدیریت باید یک دکوراسیون خاص و منحصربه­فرد باشد.

یکی از موضوعات مؤثر در زیبایی دکوراسیون اتاق مدیریت، خرید میز مدیریت است.

میز‌های مدیریتی مدرن انواع و اقسام گوناگونی دارند و ویژگی‌های ظاهری آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

دکوراسیون و چیدمان دفتر مدیریت باید به گونه‌ای باشد که‌ بتواند حس‌وحال فضای حاکم بر آن مکان را به مخاطب القا کند.

ویژگی‌های میز مدیریتی مدرن

  • رنگ میز مدیریتی: یکی از موضوعات اصلی در خرید میز‌های مدیریتی مدرن، انتخاب رنگ مناسب برای آن می ‌باشد. برای یک محیط اداری اغلب اوقات رنگ‌های تیره بکار می رود چرا که این رنگ‌ها جذابیت بیشتری را برای یک محیط اداری به ارمغان می ‌آورند و حس‌و حال اداری بودن را به مخاطب می دهند. انواع رنگ میز‌های مدیریتی در سایت اداری­نت جهت انتخاب شما مشتریان عزیز قرارداده شده‌ است.
  • اندازه و ابعاد: برای خرید این میزها ابتدا باید توجه داشت که ابعاد و متراژ اتاق مدیریت چقدر است و میز منتخب ما چه میزان از فضا را می ‌تواند اشغال کند. به طور کلی میز‌های مدیریتی نسبت به سایر میزها از ابعاد بیشتری برخوردار هستند.
  • طرح و فرم: اغلب میزهایی که در محیط ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند، طرح و فرم خاص و منحصربه­فردی دارند. این میز‌ها علاوه­بر سادگی ظاهری، طراحی‌های ریز و زیبایی را بر روی خود دارند که می‌ توانند محیط اداره و شرکت را زیباتر کرده و از حالت خشک بودن در بیاورند. علاوه­بر آن فرم میز مدیریت نیز همیشه یکسان نیست و می ‌تواند متغیر باشد. یعنی همیشه نیاز نیست که میز مدیریت به شکل مستطیل باشد بلکه این میز می ‌تواند با توجه به طراحی داخلی اتاق مدیریت، دایره‌ای شکل نیز باشد. بنابراین در خرید میز مدیریت باید به این نکات توجه گردد. شما می ‌توانید انواع طرح و فرم‌های مختلف میزهای اداری و میزهای مدیریت را در سایت اداری­نت مشاهده کنید.
  • ارتفاع: میز‌های مدیریتی که امروزه در بازار موجودند، با ارتفاعات مختلفی تولید می‌ شوند اما برای خرید آنها باید توجه کنید که این میز متناسب با میزان قد شما باشد. میز کارمدیریت باید به گونه‌ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کرده و کارهای روزمره خود را به آسانی انجام دهد. اگر قد میز بلند باشد، فردی که پشت آن می­نشیند به سختی می ­تواند فعالیت خودرا انجام دهد؛ در مقابل اگر میز مدیریتی کوتاه باشد، شخص باید برای انجام کارهای روزانه خود خم شود. خم شدن انسان به طور مداوم ممکن است به ستون فقرات و قسمت‌های مختلف جسم او آسیب برساند.
  • جنس میز مدیریت: همان طور که گفتیم، میزهای مدیریتی به دلیل پرکاربرد بودن باید محکم و مقاوم ساخته شوند. بنابراین جنس این میزها باید محکم باشد. متریال استفاده شده در تولید میز‌های مدیریتی، در اغلب اوقات چوب‌های باکیفیتی هستند که دربرابر ضربه ، خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارند. این میز‌ها در دراز مدت ماندگاری بالایی داشته و خراب نمی ‌شوند.

شما می ‌توانید برای خرید میز مدیریتی مد نظر خود  به سایت اداری­نت مراجعه کرده و پس از انتخاب، آن را خریداری کنید.

انواع میز‌های مدیریتی

میز‌های مدیریتی انواع مختلفی دارند که شما می‌ توانید برای آشنایی بیشتر با آنها به سایت اداری­نت سر بزنید.

نوع میز مدیریتی که یک مدیر برای خرید انتخاب می ‌کند، باید به گونه‌ای باشد که دکوراسیون اتاق مدیریت را تحت تأثیر قرار دهد به همین دلیل خرید میز مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی استفاده از طرح‌های سنتی و قدیمی در دکوراسیون اتاق مدیریت چندان زیبا نیست و استاندارد‌های دکوراسیون اداری را به­هم می ‌ریزد.

میزهای اداری از نظر جنس متریال بکار رفته در آن‌ها به قسمت‌های مختلفی تقسیم می ‌شود.

مهندسین تیم اداری­نت تلاش کرده‌اند تا بتوانند میز‌های اداری بادوام، زیبا و در عین حال مقاوم را طراحی کرده و به مشتریان خود ارائه دهند.

این مهندسان توانسته‌اند با به­کارگیری جنس‌های مختلف در طراحی و ساخت میز‌های اداری، نیاز سلیقه‌های مختلف به میز مدیریت را برطرف کنند.

چرا میز مدیریت باید خاص باشد؟

مدیر در یک اداره و شرکت به عنوان ناظر و سرپرست امور شناخته می‌ شود بنابراین باید دکوراسیون اتاق خود را متمایز از سایر قسمت‌های اداره یا شرکت طراحی کند.

اتاق مدیریت محل برگزاری جلسات مهم، ملاقات‌های کاری و بستن قرارداد‌ها بشمار می‌ آید و در معرض رفت و آمد افراد مهم و بااعتباری می ‌باشد.

بنابراین مدیر باید تمام اجزای اتاق مدیریت مانند میز و صندلی و حتی دیوارهای اتاق  را به گونه‌ای طراحی کند که متناسب با آن جایگاه باشد.

وقتی فردی برای بستن قراردادهای مهم به اتاق مدیریت یک شرکت می ‌رود، در مرحله‌ی اول کیفیت دکوراسیون و ابعاد اتاق مدیریت، نظر او را جلب می ‌کند.

بنابراین دکوراسیون اتاق مدیریت باید طوری باشد که بتواند سرنوشت خوبی را برای یک مجموعه‌ی اداری و یا یک شرکت به وجود بیاورد.

کارشناسان اداری­نت تلاش کرده‌اند که میز‌های مدیریتی خود را متناسب با این ویژگی‌ها طراحی کنند.

قیمت میزهای مدیریتی

میز مدیریتی یکی از اجزای مهم یک دفتر کار بشمار می‌رود که  مدیر باید در خرید آن  دقت و توجه کافی کند.

اداری­نت با چندین سال سابقه‌ی کاری تلاش کرده‌اند که انواع میزهای مدیریتی را به مشتریان خود ارائه بدهند که متناسب با استانداردهای روز دنیا باشد و تمام ویژگی‌های یک میز ایده­آل را دربر داشته باشد.

علاوه ­براین کیفیت و قیمت میزهای مدیریتی سایت اداری­نت نیز برای مشتری بسیار مناسب و مقرون­به­صرفه می‌ باشد.

به طور کلی قیمت میز‌های مدیریتی از عواملی مانند جنس میز، نوع میز، طراحی میز، ابعاد و رنگ آنها  تأثیر می‌ پذیرد.

چوب مصرفی در میز‌های مدیریتی سخت و محکم می ‌باشد تا بتواند در دراز مدت دوام داشته باشد.

ابعاد میز مدیریت نیز باید با فضای اتاق مدیر هم‌خوانی داشته باشد.

سایت اداری­نت یکی از سایت‌های معتبر فروش میز اداری است که برای محصولات خود قیمت‌های به­صرفه و مناسبی را در نظر گرفته است که شما می توانید با مراجعه به این سایت از انواع محصولات تولید شده توسط این تیم قدرتمند بازدید کرده و باتوجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *