رپورتاژ

انواع روش‌های لیفت و فرمدهی باسن

انواع روش‌های لیفت و فرمدهی باسن برای داشتن ظاهری زیبا و متناسب

پوست افتاده و اضافی که در اطراف باسن جمع می‌شود باعث ناراحتی بسیاری از افراد می‌شود. برخی بیماران با کمک فرایندهایی مانند لیپوساکشن یا تامی تاک بافت باسن را ترمیم می‌کنند. لیفت باسن برای برداشتن پوست و بافت اضافی از اطراف باسن طراحی شده تا کانتور بین کمر تا ران‌ها بهبود یابد. تزریق چربی را نیز می‌توان برای افزایش سایز، حجم و شکل باسن به کار برد.

انواع مختلف لیفت باسن

لیفت باسن انواع مختلفی دارد که شامل عمل جراحی لیفت باسن، لیفت برزیلی باسن و ورزش کردن می‌شود.

عمل‌های جراحی برای لیفت باسن

عمل جراحی لیفت باسن یک عمل سرپایی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. طول مدت انجام این عمل متغیر است

اما به طور متوسط حدود 2 ساعت طول می‌کشد. پزشک یک شکاف در قسمت خارجی پایین باسن ایجاد می‌کند که بعداً به راحتی به وسیله لباس‌های زیر استتار می‌شود. در برخی موارد، این شکاف ممکن است تا قسمت پایین کمر نیز ادامه یابد.

می‌توان لیپوساکشن را در ترکیب با عمل لیفت باسن برای برداشتن چربی اضافی و بهبود کانتور انجام داد. زمانی که بافت‌های اضافی برداشته شدند، پوست باقی مانده روی بافت کشیده شده و کانتور جدید باسن ایجاد می‌شود.

و می توانید از گن تزریق چربی باسن استفاده کنید

فرایند ریکاوری پس از عمل چگونه است؟

تا دو هفته پس از روز بعد از جراحی، پزشکان هر 2 تا 3 روز یک مرتبه بیمار را تحت مراقبت قرار می‌دهند. پس از آن و تا مدت یک سال پس از عمل، بیمار باید به طور هفتگی و ماهیانه برای چک آپ به پزشک مراجعه کند.
پس از انجام عمل جراحی ممکن است بیمار کمی تورم، کبودی و قرمزی داشته باشد. از شما خواسته می‌شود تا پوشش‌های فشرده‌ساز استفاده کنید تا تورم شما کاهش یافته و روند بهبودی تسریع و ساده‌تر شود. بیشتر بیماران یک هفته پس از انجام عمل می‌توانند به کار خود بازگردند که به میزان فعالیت فیزیکی مورد نیاز برای انجام وظایف شغلی آنها بستگی دارد.

فعالیت‌های فیزیکی شما تا دو هفته پس از عمل باید محدود شود. بیماران می‌توانند 3 تا 4 هفته پس از انجام عمل جراحی به کارها و امور روزمره و عادی خود بپردازند. در این زمان، تورم شما به میزان چشمگیری کاهش یافته و می‌توانید نتایج نهایی حاصل از انجام عمل جراحی را مشاهده کنید.

نتایج حاصل از انجام عمل جراحی لیفت باسن پوست و چربی به طور دائمی از باسن‌ها برداشته شده و کانتور جدید ایجاد می‌شود که مادام‌العمر است. برای حفظ نتایج مطلوب شما باید یک سبک زندگی سالم شامل رژیم غذایی سالم و ورزش داشته باشید. شما باید وزن خود را ثابت نگه دارید تا از کشیده شدن پوست جلوگیری شده و لطافت و شادابی پوست حفظ شود.

لیفت باسن برزیلی نوعی عمل انتقال چربی است که در آن شکل و اندازه باسن بدون استفاده از ایمپلنت افزایش می‌یابد.

چربی اضافی از باسن، شکم، قسمت پایین کمر و ران‌ها با استفاده از روش لیپوساکشن برداشته می‌شود و قسمتی از این چربی در قسمت‌هایی از باسن تزریق می‌شود. و باید از گن لیفت باسن استفاده کنید تا به خوبی فرم بگیره

یک جراح زیبایی متبحر می‌تواند تناسب کل قسمت پایین بدن را با عمل جراحی لیفت باسن برزیلی ارتقا دهد و به بیمار در برداشتن چربی از قسمت‌های مشکل‌دار بدن کمک کرده و ظاهر باسن را بهبود دهد به طوری که نتایج حاصله سالیان زیادی باقی بماند.

لیفت باسن به کمک ورزش کردن

لیفت باسن یک ورزش خوب برای تمرین دادن شکم است. این کار باعث تقویت عضلات رکتوس شکم (عضلات بین دنده‌ها

و لگن)، اوبلیکیوس (عضلاتی که کنار بدن قرار دارند) می‌شود.

سعی کنید این تمرین را در دوست 10 تا 12 تایی با استراحت کوتاهی بین ست‌ها انجام دهید. علاوه بر انجام تمرین‌های

دیگر شکم، شما می‌توانید این تمرین را چندین مرتبه در هفته انجام دهید.

لیفت باسن به کمک فرم دهندها

1- گن فرم دهنده باسن و شکم می توانین از این مدل استفاده کنید فرم دهی عالی میده

2- گن بالا برنده باسن فرم دهی عالی به باسن

3- گن لیفت باسن این گن دارای 2 ردیف قزن و فاق باز می باشد فرم دهنده فوری و عالی

4-گن شورتی لیفت باسن و ترانسفر فرم دهی عالی و مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *