بلاگ

بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رئیس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران

بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رئیس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و معاونان وزارت علوم روز چهارشنبه از پروژه در حال احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری _ فرهنگی عباس‌آباد بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی خیرالدین مشاور وزیر علوم در امور عمرانی، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و جمعی از مدیران ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران شرکت‌های پیمانکار و مشاور پروژه به همراه سیف‌اله جلیلی رئیس موزه، معاونان و مدیران این مجموعه با حضور در ساختمان در حال احداث موزه ملی علوم و فناوری ایران از روند پیشرفت فیزیکی آن بازدید کردند.

در این بازدید جلیلی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، گزارشی از پروژه در حال ساخت موزه را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که فاز بخش غربی موزه به زودی قابل بهره‌برداری شود.

وزیر علوم با اشاره به ساخت سالن کنفرانس در این ساختمان اظهار کرد: به زودی این ساختمان و سالن کنفرانس محل اصلی جلسات روسای دانشگاه‌ها و وزارت علوم خواهد شد و وزارت‌ علوم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با رفع موانع اجرایی، روند بهره‌برداری از پروژه موزه ملی علوم و فناوری ایران را تسریع بخشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز با اشاره به زمین و محل مناسب احداث ساختمان موزه گفت: نهاد ریاست جمهوری تمام تلاش خود را برای کمک به تسریع این پروژه به کار خواهد بست.

وی با تأکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در ساخت سازه اظهار کرد: با توجه به اینکه سازه این ساختمان سال‌ها قبل بنا شده و الان در حال تکمیل است پیمانکار سازنده باید به مقاوم‌سازی و پیاده کردن اصول ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *