رپورتاژ

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران و بهترین دکتر بوتاکس

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با انواع ژل زدن بدهیم و همچنین قصد معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران را داریم

لب های برجسته و گوشتی تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد دارند و متقاضیان زیادی به کمک تزریق ژل به لب به هدف خود دست پیدا می کنند. این پروسه با دو تکنیک طبیعی و روسی انجام می شود. در متد روسی ، فیلر از طریق مرز بالایی لب ، از بیرون به داخل تزریق می شود. این کار مرز لب را برجسته تر کرده و حجم و شکل آن را بهبود می بخشد تا از نمای نیم رخ ، لب ها خوش فرم تر به نظر برسند.

افزایش سن چین و چروک‌های مختلفی بر روی صورت پدیدار می‌شود که باعث می‌شود شادابی و جوانی پوست از بین برود.

چین و چروک‌هایی که در اطراف دهان و بینی ایجاد می‌شود از جمله این چین و چروک های است که در اثر افزایش سن ایجاد می شود

این خط به خط خنده شناخته می‌شود و باعث می‌شود سن افراد را بیشتر از آنچه هست  نشان می دهد . یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها و راه حل ها  برای درمان خط خنده و جوان‌سازی صورت استفاده از ژل خط خنده است.

ژل خط لبخند از موادی طبیعی و سازگار با بدن انسان ساخته شده است و بعد از تزریق در ناحیه اطراف دهان و بینی موجب کلاژن سازی و ایجاد شادابی در پوست می‌شود.که برای این کار می توانید به نزد متخصص و بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران مراجعه نمایید .

سوالی که در این قسمت برای شما عزیزان ممکن است به وجود آمده باشد این است که خط لبخند در اثر چ عواملی به وجود می‌آید ؟

خط لبخند به دلایل مختلفی مثل افزایش سن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن، استعمال دخانیات و در معرض آلودگی بودن رخ می‌دهد. افزایش سن عاملی است که بیش از موارد دیگر بر روی ایجاد خط خنده تأثیر می‌گذارد

در ادامه این مقاله قصد داریم چگونگی تزریق ژل لب را توضیحی بدهیم با ما همراه باشید

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

تزریق ژل لب کاری  است که نیاز به مهارت دارد و هر کسی نمی تواند بدون داشتن تخصص این کار هارا انجام دهد و نکته قابل توجه و مهم در این بخش است است که  لب‌ها عضو مهم صورت هستند و تزریق اشتباه عوارض خطرناکی را برای فرد ایجاد می‌کند و ممکن است آسیب های جبران نشدنی را وارد کند .

پزشک متخصص به‌خوبی با ساختمان پوست انسان آشناست و تکنیک‌های تزریق مثل مقدار تزریق، نحوه قرارگیری و تزریق، محل مناسب تزریق و تکنیک‌های آن را به‌خوبی می‌داند. پزشک متخصص با استفاده از سرنگ‌ها و سوزن‌های مخصوص با زاویه‌ای مناسب مقدار مشخصی از ژل لب را به لایه‌های پوست فرد تزریق می‌کند دکتر زمانی از جمله بهترین  دکتران در تهران است و بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران.

این‌که تزریق ژل چقدر باید عمیق باشد مهارتی است که پزشک آن را می‌داند و این موضوع بستگی به تشخیص پزشک دارد. پزشک با توجه به مدل مورد نظر بیمار سعی می‌کند تا در نواحی مختلف لب فرد ژل تزریق کند.و بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران گروه زیبایی دکتر زمانی است

اخیرا تعداد مراجعینی که قبلا تزریق ژل لب انجام داده اند وناراضی هستند زیاد شده اند.

قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.

فرم لب بایستی به سایز اولیه لب، ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب شود و در حیطه طبیعی باشد.

تزریق دوطرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لبها صحیح نمی باشد.

طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.

در برخی مراجعین قبل از تزریق لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند افزایش حجم سایز چانه وجود دارد.

بعد از تزریق ژل لب ، چون خون رسانی در آن زیاد است احتمال خون مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این حادثه چند روز قبل از اینکه تزریق ژل را انجام دهید باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا 3 و مسکن هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول را مصرف نکنید. در لب یک شبکه عصبی وجود دارد که بسیار قوی است. برای اینکه به دلیل وجود این شبکه عصبی درد در حین تزریق ژل ، فرد را اذیت نکند از بلوک عصب سه قلو استفاده می کنند. این بی حسی به مدت 45 دقیقه اثر خود را روی لب حفظ می کند به همین دلیل در هنگام خوردن غذا ممکن است دچار گازگرفتگی شوید و به لب آسیب بزنید. در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی حسی از بین برود.

📍شعبه۱:تهران،‌زعفرانیه

☎️09120600631

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *