رپورتاژ

تفریحاتی که فقط در تور تایلند می‌توانید امتحان کنید

تفریحاتی که فقط در تور تایلند می‌توانید امتحان کنید

همیشه تور تایلند یکی از پرطرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی بوده و هست. این محبوبیتی که تایلند در بین گردشگران کسب کرده بر اساس فاکتورهای مختلفی بوده که یکی از مهمترین آنها تفریحاتی است که در این کشور می‌توان انجام داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرشین پرواز، برخی از تفریحات را فقط در کشور زیبای تایلند می‌توانید تجربه کنید؛ در ادامه با این تفریحات آشنا می‌شویم.

بانجی جامپینگ عاشقانه

یکی از تفریحات بی‌نظیری که در تور تایلند می‌توانید تجریه کنید، پرش از ارتفاع یا بانجی جامپینگ است. با این بازی مهیج، هیجان شما به اوج می‌رسد و انرژی‌های منفی از شما دور می‌شود. از نکات خوب این تفریح این است که می‌توانید آن را دو نفره و با همسر خود تجربه کنید. نگران امنیت هم نباشید چرا که تمام نکات امنیتی در مراکزی که این بازی را ارائه می‌دهند، رعایت شده است.

مراکز زیادی در کشور تایلند برای انجام بانجی جامپینگ وجود دارد، اما اگر با تور ارزان تایلند سفر کنید، می‌توانید بهترین مراکز این بازی را پیدا کنید. در بانجی جامپینگ پاتایا می‌توانید از ارتفاع ۵۰ مترو بیشتر از آن بپرید و تماس کوچکی نیز با آب داشته باشید که بسیار مهیج است.

هم نشینی با حیوانات وحشی در سافاری ورلد بانکوک

یکی از زیباترین و منحصر به‌فردترین باغ‌وحش‌های دنیا در نزدیکی بانکوک قرار دارد. در این باغ‌وحش می‌توانید گونه‌های مختلفی از حیوانات وحشی دنیا را ببینید و حتی به آنها غذا بدهید.

به غیر از حیوانات وحشی حیوانات دیگری هم مانند پرندگان، خزندگان و آبزیان در این باغ‌وحش وجود دارد و شما می‌توانید یک روز به یاد ماندنی را کنار آنها بگذرانید.

صخره‌نوردی و شیرجه در آب

اگر درباره پوکت اطلاعاتی داشته باشید حتماً می‌دانید که صخره‌هایی که در این جزیره از زیر آب سر برآورده‌اند، از زیباترین و بهترین مناظر طبیعی تایلند هستند. شما می‌توانید در این صخره‌ها از لبه‌های پله مانند آنها بدون هیچ طنابی بالا بروید و نگرانی خاصی نداشته باشید. اگر از این صخره‌ها سقوط کنید به داخل آب می‌افتید و هیچ اتفاقی برای شما نمی‌افتد.

صخره نوردی در پوکت یکی از محبوب‌ترین تفریحاتی است که گردشگران تور تایلند نوروز ۹۸ زمانی را برای تجربه آن کنار می‌گذارند.

تور رفتینگ

رودخانه‌های زیادی در سراسر تایلند وجود دارد که هر هفته تورهای رفتینگ در آنها برگزار می‌شود. جزیره پوکت در این زمینه یکی از بهترین مکان‌ها در تایلند است.رودخانه‌هایی با آب گرم و در انحصار صخره‌ها و کوه‌ها، در پوکت منتظر شما هستند تا یک رفتینگ هیجان‌انگیز را تجربه کنید در پوکت قایق‌سواری در تندآب را در نهایت امنیت تجربه خواهید کرد.

زیپ‌لاین پوکت

جنگل‌های زیبا و سرسبز زیادی در تایلند وجود دارد که به لطف آنها زیپ لاین‌های هیجان‌انگیزی در تایلند قابل انجام است. در زیپ‌لاین تایلند می‌توانید از وسط درختان و شاخ و برگ آنها عبور کنید و نهایت لذت را ببرید. مشهورترین نقاط برای تجربه زیپ‌لاین در تایلند جنگل شگفت‌انگیز چیانگ مای وهانومان در پوکت است که با ۱۶ زیپ‌لاین یکی از طولانی‌ترین مسیرها است.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *