رپورتاژ

تور فرانسه با آژانس سیمرغ تراول

شاید بعد از درخشش تیم ملی کشور فرانسه در جام جهانی 2022 قطر در مقابل آرژانتین، نظر بسیاری از افرادی که به دنبال گزینه‌های جدید و خاص برای سفر و گردشگری می‌گردند، به سمت فرانسه هدایت شود. از این جهت تصمیم گرفتیم که در این مطلب به بررسی تورهای فرانسه بپردازیم تا بتوانیم اطلاعات مهمی که نیاز دارید را در اختیارتان بگذاریم.

شرایط اخذ ویزای متفاوت

شرایط کشور فرانسه برای دادن ویزا به شما نسبت به دیگر کشورها متفاوت می‌باشد. شما حتما بایستی که ویزای شینگن داشته باشید تا قادر باشید به فرانسه سفر کنید. توجه داشته باشید که توجه کشور فرانسه برای اخذ ویزا به تمکن مالی شما بسیار بیشتر از سایر کشورها می‌باشد و این تمکن مالی شامل گردش مالی حساب شما در 3 ماه گذشته می‌شود. مبلغی که برای مدرک تمکن مالی باید ارائه دهید، 100 الی 150 ملیون تومان می‌باشد که کمتر از این مبلغ برای اخذ ویزا تائید نمی‌گردد.

اگر از لحاظ تمکن مالی مشکلی ندراید و تنها نگران این هستید که برای شما ویزا اخذ نشود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کارشناسان خبره آژانس مسافرتی سیمرغ تراول کمک بگیرید. یک آژانس مسافرتی مناسب می‌تواند تمامی نگرانی‌های شما را رفع نموده و همچنین به شما اطمینان لازم را برای اخذ ویزای شینگن را بدهد. همچنین استفاده از خدمات آژانس‌های مسافرتی برای اخذ ویزا، زمان بسیار کمتری را نسبت به اینکه خودتان اقدام کنید از شما می‌گیرد؛ زیرا افراد با تجربه و آشنا با شرایط ویزای شنگن در اولین مرحله تمامی مقدورات لازم را برای درخواست ویزای شما فراهم می‌کنند.

بهترین زمان برای خرید تور فرانسه

موضوع زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین از مواردی است که در صورت بروز سهل انگاری می‌تواند مانع سفر شما شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل 45 روز قبل از سفر اقدام به انجام کارهای مربوط به سفر خود کنید.

اخذ ویزای شما تقریبا 21 روز زمان لازم دارد تا توسط مسئولین و کارشناسان مربوطه بررسی و تائید گردد. همچنین پس از درخواست اینترنتی، شما باید 7 روز صبر کنید و بعد به سفارت مربوطه مراجعه فرمائید. تمامی این‌ها در صورتی است که در روند اخذ ویزای شما، اختلال یا اشکالی پیش نیاید و تاکید ما برای استفاده از خدمات آژانس‌های مسافرتی برای اخذ ویزا به همین دلیل است.

مهم‌ترین خدمات مربوط به تور فرانسه

همانطور که پیش‌تر بیان شد، انتخاب آژانس مسافرتی با تجربه و مناسب تاثیر بسزایی در سفر  و یا رزرو تور فرانسه شما خواهد گذاشت و همچنین فراهم سازی شرایط اخذ ویزا در کمترین زمان برای متقاضی، اولین و مهم‌ترین خدمتی است که یک آژانس مسافرتی مناسب باید ارائه دهد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در سفر باید به آن توجه داشت، نوع هواپیمایی می‌باشد که در رفت و برگشت در خدمت شماست. شاید بسیاری از افراد برای کاهش هزینه به این موضوع توجه بسیاری کنند، اما استفاده از خدمات هواپیمایی مطلوب از جمله وظایف یک آژانس می‌باشد.

برای بسیاری از افرادی که اهمیت زیادی به محیط و فضای زندگی خود می‌دهند و همچنین می‌خواهند نهایت لذت را از سفر خود ببرند، اقامت در هتل‌های چند ستاره بسیار مهم است که شناسایی و گلچین بهترین هتل‌ها از جمله وظایف آژانس شما می‌باشد.

همچنین از مواردی که شاید کمتر به آن‌ها پرداخته شود، تور لیدر دو زبانه می‌باشد. بسیاری از افراد برایشان مهم است که جزئیات دقیقی از مکان‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنند بشنوند. همچنین شاید تمامی افراد مسلط به زبان انگلیسی نباشند.

آخرین موردی که به آن می‌پردازیم، متضمن جان و مال شما در مسافرت می‌باشد. بیمه مسافرتی 30 هزار یورو که در بسیاری از موارد از لزومات ورود به کشورهایی نظیر فرانسه می‌باشد، باید حتما دریافت شود. تمامی خدمات بیان شده را می‌توانید زا آژِانس مسافرتی سیمرغ تراول دریافت کنید.

قیمت‌ها و کنترل قیمت

از مهم‌ترین بخش هر سفر می‌توان به بررسی و کنترل هزینه‌هایتان اشاره کرد. حتی ثروتمندترین افراد هم دوست ندارند که بیهوده در خرج کردن و هزینه‌های خود اصراف کنند.

تنوع قیمتی تورها کمک شایانی به کنترل هزینه و صرفه‌جویی در مخارج می‌کند که توسط آژانس مسافرتی که انتخاب می‌کنید ارائه می‌گردد. این تنوع و تفاوت قیمتی اگر به خوبی گلچین نگردد، نمی‌تواند در صرفه جویی کمکی به شما کند.

همچنین هنگام انتخاب و بررسی هر تور، باید به نوع هواپیما و هتل‌هایی که در آن‌ها اقامت دارید توجه کنید که می‌توانند در بالاتر رفتن هزینه‌های شما بسیار تاثیرگذار باشند.

اگر مایل به داشتن یک مسافرت کوتاه و کم هزینه داشتید، با انتخاب تورهایی که روزهای کمتری را در فرانسه سپری می‌کنند می‌توانید به این هدف دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *