رپورتاژ

تور مالدیو یک سفر رویایی

تور مالدیو یک سفر رویایی

مالدیو از آن مقاصد گردشگری است که تمام گردشگران آرزو سفر به آن را دارند. یکی از مکانهایی که قبل از مرگ باید دید جزایر مالدیو است.

کشور مالدیو از زیباترین جزایر دنیا تشکیل شده و همه ساله جزو رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان شناخته میشه.

شهرت مالدیو و آب‌های فیروزه‌ای رنگی که تمام جزایر آن را در برگرفته‌اند. به همین دلیل وجود امکانات زیاد برای غواصی زیر آب در کلاس جهانی و هتل‌های آبی است، که از ویلاهای کاملا اختصاصی تشکیل شده‌اند. آب‌وهوای خوب، سواحلی با شن‌های سفید، درختان نخل، روزهای گرم و آفتابی، و مکان‌های مناسب برای غواصی، همه و همه از جذابیت‌هایی است که ما را به سمت دیدن مالدیو سوق می‌دهد.

شهرت مالدیو و آب‌های فیروزه‌ای رنگی که تمام جزایر آن را در برگرفته‌اند، به دلیل وجود امکانات زیاد برای غواصی زیر آب در کلاس جهانی و هتل‌های آبی است که از ویلاهای کاملا اختصاصی تشکیل شده‌اند.

تور مالدیو از ایران

برای سفر به مالدیو باید تور مالدیو را تهیه کنید. تور مالدیو یکی از تخصصی ترین و حساسترین تورهای گردشگری خارجی است. در مالدیو هر هتل یک جزیره و یا هر جزیره یک هتل است!

هتلها و جزیره های مالدیو از تنوع زیادی برخوردارند و دارای خدمات گوناگونی میباشند. هر هتل ممکن است بیش از ۶ مدل اتلق و ویلا متفاوت داشته باشد که هرکدام خدمات و شرایط مختلفی داشته باشند. پرظرفدارترین نوع ویلاها و اتاقها در تور مالدیو ویلاهای روی آب هستند که هم با استخر اختصاصی و هم بدون استخر و فقط با بالکن به فروش میرسند و نوع دیگر اتاق های پرطرفدار در هتل های مالدیو ویلاهای ساحلی با استخر اختصاصی هستند که بسیار هم با کیفیتند. این ویلاها در هتل های مالدیو ممکن است از ۷۰ متر الی ۳۰۰ متر مربع برای هرکدام باشند. به غیر از نوع اتاقها مه باید در تور مالدیو و در انتخاب هتل مالدیو به آن دقت شود خدمات پذیرایی هتلهای مالدیو است که میتواند به صورت صبحانه تک، صبحانه و شام، صبحانه و نهار و شام، ویا خدمات پذیرایی تمام وقت با غدا و نوشیدنی باشد.

هواپیما دریایی در تور مالدیو

یکی از مهیج ترین قسمتهای سفر مالدیو در تو مالدیو ترانسفر مسافرین از فرودگاه ماله به جزیره محل اقامت مسافرین میباشد که معمولا به صورت انجام میپذیرد. یا به وسیله قایق تندرو، یا هواپیماهای کوچک آبی و دریایی و یا ترکیبی از پرواز و قایق. تجربه سفر و ترانسفر شدن با هواپیما آبی که هواپیماهای کوچکی هستند که از روی آب بلند میشوند و به روی آب فرود می آیند و در ارتفاع پایین پرواز میکنند یکی از بهترین و زیباترین تجربیات سفر مالدیو و تور مالدیو خواهد بود. پس یه این نکته توجه کنید که در زمان انتخاب تور مالدیو و هتل مالدیو ترانسفر شما به چه صورت خواهد بود.

 

 

منبع:خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *