رپورتاژ

سفر به پوکت

سفر به پوکت

شهر پوکت در جنوب‌غربی کشور تایلند واقع شده است، این شهر یکی از رویایی‌ترین مناطق جهان محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری زیادی در آن وجود دارد. این جزیره سواحل شنی زیبایی در خود جا داده که چشم هر بیننده را به خود خیره می‌کند. سواحل این منطقه عبارت هستند از کامالا، کارون و پاتونگ. در منطقه پوکت به‌غیر از ساحل‌گردی می‌توانید از جنگل‌های سرسبز، جنگل‌های نارگیل و شالیزارهای متعدد دیدن کنید.
تبلیغاتفارابی

همچنین امکان انجام ورزش‌هایی مانند موج‌سواری، قایقرانی، اسکی روی آب، شنا، بانجی‌جامپینگ و… نیز در این جزیره وجود دارد. جزیره پوکت رتبه‌های گردشگری زیادی ازجمله سومین منطقه گردشگری آسیا و هفتمین جزیره زیبای جهان را به خود اختصاص داده است. اگر قصد شرکت در تور مالزی به ویژه تور پوکت را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر به این منطقه، قیمت بلیط هواپیما، هزینه اقامت در آن، قیمت اقلام خوراکی و روشی برای اطلاع از قیمت تور پوکت  را برای شما شرح دهیم.

بهترین زمان برای سفر به پوکت

بهترین زمانی‌که می‌توانید در آن به پوکت سفر کنید، آبان تا اردیبهشت است. در این شش ماهه از سال دما و شرایط آب‌وهوایی در مناسب‌ترین وضعیت خود قرار دارند. بین آبان تا اردیبهشت میانگین دمای هوای این شهر به 24 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و تقریبا خبری از باد و باران‌های موسمی نیست. در این زمان گردشگران زیادی به تایلند سفر می‌کنند؛ زیرا اقیانوس در آرام‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به‌همین دلیل آن‌ها می‌توانند به‌راحتی ورزش‌های آبی موردعلاقه خود را انجام دهند.

اگر می‌خواهید در تور پوکت ارزان شرکت کنید، می‌توانید در ماه‌های خرداد تا مهر این کار را انجام دهید. در این زمان به‌دلیل وزش بادهای شدید و بارش باران‌های موسمی کم‌تر گردشگری به این جزیره سفر می‌کند و برای همین قیمت تور پوکت و خدمات برای گردشگران بسیار کاهش می‌یابد. اگر از خرداد تا مهر به این منطقه سفر می‌کنید، بد نیست بدانید که وزش بادهای شدید می‌تواند بسیار برای شما خطرساز باشد و حتی ممکن است مسئولان اجازه انجام تفریحات آبی را به گردشگران ندهند. اگر قصد سفری آرام را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در بازه زمانی آبان تا اردیبهشت به این منطقه زیبا سفر کنید.
قیمت بلیط برای سفر به پوکت

هزینه سفر به پوکت

بهترین وسیله نقلیه‌ای که می‌توان با آن به پوکت سفر کرد، هواپیما است؛ زیرا با این روش می‌توانید در کم‌ترین زمان به این جزیره برسید. پرواز مستقیمی از تهران به پوکت وجود ندارد و شما با خرید بلیط هواپیما تهران پوتک اول به دبی رفته و پس از چند ساعت توقف به فرودگاه بانکوک خواهید رفت؛ سپس با هواپیمایی دیگر به این جزیره می‌روید. هزینه خرید این بلیط حدود 21 میلیون تومان است.
هزینه خوراکی‌ها برای خرید درطول تور پوکت

منبع:تابناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *