رپورتاژ

شرایط ثبت شرکت در کیش

در این مطلب به شرایط ثبت شرکت در کیش گفته شده است. در صوریتکه نیاز به مشاوره دارید. به شماره 09189414281 کارشناس ثبت شرکت تک نیک تماس حاصل فرمایید.

امروزه با توسعه روزافزون بازار و تجارت الکترونیک، ثبت شرکت به عنوان یکی از مهمترین مراحلی است که باید در نظر گرفته شود. همچنین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان و مشتریان پتانسیل، در دستیابی به هدف و خودکفایی اقتصادی، بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این نکات، تیم تک نیک ثبت با هدف کمک به سرمایه گذاران و کسب و کارهایی که قصد سرمایه گذاری در سطح جزیره کیش را دارند، اقدام به تولید این مقاله گردیده است.

انواع  شرکت تجاری در قانون تجارت

در ایران و منطقه آزاد کیش ثبت شرکت می تواند به صورت سهامی خاص، با مسئولیت محدود و دیگر انواع شرکت ها انجام شود. برای ثبت شرکت در سامانه، متقاضی باید ابتدا نام و دیگر مشخصات شرکت از جمله تنظیم صورتجلسات، اساسنامه اظهارنامه و غیره شرکت را در سامانه ثبت شرکتها ثبت کند. پس از ثبت نام شرکت، مراحل آماده سازی مدارک و ارائه آنها به اداره کل  ثبت شرکت استانها پست می شود. و پس از تایید نهایی شرکت لازم است در روزنامه رسمی کشور ثبت گردد.

شرایط تشکیل شرکت با مسئولیت محدود در کیش

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کیش همانند سایر شرکت ها در سراسر کشور بصورت یکسان انجام می شود، و ثبت می شود. در این نوع شرکت، مسئولیت برای خسارتهای مالی برعهده شرکت و نه صاحبان آن است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، حداقل دو نفر باید به عنوان هم مالک و سرمایه گذار انتخاب شوند. الزامی به انتخاب بازرسان نیست. حداقل سرمایه این نوع شرکت 1000000 ریال است. پس از ثبت شرکت، باید اطلاعات کامل در مورد سهامداران و تعداد سهام آنها ثبت شود.

شرایط تاسیس شرکت سهامی خاص در کیش

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص به همان شکلی که در سراسر کشور انجام میشود، ثبت می شود. برای تاسیس شرکت در کیش، حداقل دو نفر باید به عنوان مدیرعامل و یا عضو هیئت مدیره انتخاب شوند. پس از ثبت شرکت، باید اطلاعات کامل در مورد سهامداران و نحوه توزیع سهام ثبت شود.

مراحل ثبت شرکت در کیش

مراحل ثبت شرکت شامل مراحل زیر است:

۱- ثبت نام شرکت

۲- تهیه و ارائه مدارک لازم، شامل گواهی اصالت امضا و کپی شناسنامه، برای دفتر رسمی ثبت شرکت

۳- پرداخت هزینه های ثبت شرکت

۴- تأیید مدارک و صدور شماره ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در کیش

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در منطقه آزاد کییش شامل موارد زیر است:

۱- فرم درخواست ثبت نام شرکت

۲- گواهی اصالت امضا و کپی شناسنامه سهامداران، موسسین و هیئت مدیره

۳-  امضای اظهارنامه و اساسنامه در دو نسخه

۴- امضای صورتجلسه موسسین و هیات مدیره

5- گواهی بانکی

6- مجوز فعالیت بنام شرکت.

هزینه های ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت مجامع شرکت نسبت به سایر استان های کشور متفاوت است. تیم تک نیک ثبت با کمترین قیمت و در سریعترین زمان شرکت شما را به ثبت خواهد رساند. لذا جهت سهولت ثبت شرکت شما و اینکه دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما کارفرمای عزیز نباشد. کارشناس و وکیل تیم ما پیگیر امورات ثبتی شما خواهد بود. بهتر است جهت استعلام مدارک و هزینه آن  به شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

مزایای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کیش

در ذیل به مختصری از مزایای ثبت شرکت در کیش  پرداخته شده است.

۱– مناطق آزاد تجاری مانند کیش، به عنوان محلی برای سرمایه گذاری و تأسیس شرکتهای جدید، بسیار جذاب هستند.

۲- در کیش، با شرکت در صنعتهای مختلف و سرمایه گذاری در پروژه های متنوع، می توان به دست آوردن سود بسیار بالاتری نسبت به سرمایه گذاری در صنایع دیگر دست یافت.

۳- در کیش، شرایطی برای ورود به بازارهای خارجی وصل شده است که این موضوع، برای شرکتها و سرمایه گذارانی که قصد صادرات دارند، بسیار جذاب است.

۴- کیش به عنوان یکی از پربازدیدترین مناطق توریستی در ایران، پتانسیل بالایی برای صنایع گردشگری دارد. و به همین دلیل، به عنوان محلی برای سرمایه گذاری در این صنعت نیز بسیار جذاب است.

جهت ارتباط با کارشناس ما به شماره 09905200930 آقای حسن تیربخش تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری:

ثبت شرکت در جزیره کیش، تا حدودی با استانداردهای شرایط ثبت شرکت در جزیره کیش، تا حدودی با استانداردهای کل کشور متفاوت است اما با رعایت قوانین و مقررات منطقه، می توان به سرمایه گذاری موفق در این منطقه دست یافت. همچنین، با توجه به پتانسیل بالای منطقه در صنایع مختلف، سرمایه گذاران می توانند به دست آوردن سود بسیار بالاتری نسبت به سایر مناطق کشور دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *