رپورتاژ

فلش مموری با طرح اختصاصی هدیه دهید

هدیه تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب دارد؛ اما بدیهی است که یک هدیه تبلیغاتی باید برای فرد مقابل کاربردی باشد تا تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطب و توسعه کسب و کار داشته باشد. فلش مموری یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که می‎توانید به مشتریان و مخاطبین خود تقدیم کنید؛ اما اگر قصد دارید که ارزش و تاثیر این هدایا را افزایش دهید، باید اقدام به خرید فلش تبلیغاتی با طرح اختصاصی کنید. برای سفارش فلش مموری با طرح اختصاصی دو راهکار برای شما وجود دارند که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد آن‎ها صحبت کنیم.

فلش مموری با طرح اختصاصی سه‎ بعدی
فلش مموری با طرح اختصاصی سه‎ بعدی

فلش مموری با طرح اختصاصی سه‎بعدی

فلش مموری یکی از کاربردترین هدایای تبلیغاتی است که می‎توان آن را برای مناسبت‎های مختلف به مخاطبین هدیه داد. اگرچه اکثر کسب و کارها با دادن این هدیه تبلیغاتی شاهد توسعه کسب و کار خود بوده‎اند؛ اما نحوه ارائه فلش مموری نیز بسیار حائز اهمیت است.

فلش مموری با طرح اختصاصی سه ‎بعدی یکی از انواع فلش‎های مموری است که می‎توان برای توسعه کسب و کارها و رشد آن‎ها خریداری و به مخاطبین هدیه داد. این فلش مموری‎ها با کمک پرینترهای سه‎ بعدی ساخته می‎شوند و کیفیت و ظاهر بسیار جذابی دارند. اگر کمی با کاربرد پرینترهای سه‎ بعدی آشنایی داشته باشید، می‎دانید که این پرینترها امکان چاپ انواع اجسام را با ظاهرهای متفاوت را فراهم کرده‎اند. بنابراین، می‎توانید هر شکلی که دوست دارید را برای فلش مموری با طرح اختصاصی انتخاب کنید.

معمولا برندهای معروف از طرح لوگو یا محصول خود برای فلش مموری با طرح اختصاصی سه ‎بعدی کمک می‎گیرند. زیبایی این فلش مموری‎ها در کنار کارایی فوق‎العاده، آن‎ها را به محصولات پرطرفدار تبلیغاتی تبدیل کرده‎اند. همچنین، به دلیل اینکه امکان سفارش فلش مموری‎ها با طرح اختصاصی در ظرفیت‎های مختلف 8 تا 64 گیگابایت وجود دارد، می‎توان این محصولات را با قیمت‎های مختلفی خریداری کرد.

فلش تبلیغاتی با لوگو
فلش تبلیغاتی با لوگو

فلش مموری فلزی یا کارتی با لوگو

یکی دیگر از انواع فلش مموری‎هایی که می‎توان برای تبلیغات خریداری کرد، فلش مموری‎های فلزی و کارتی‎اند‎. این فلش مموری‎ها دارای ظاهر جذابی‎اند‎؛ اما به‎هرحال، زیبایی آن‎ها به فلش مموری‎های سه ‎بعدی با طرح اختصاصی نمی‎رسد.

فلش مموری فلزی یا کارتی می‎تواند با چاپ لوگو، یک طرح اختصاصی و خاص داشته باشد. بنابراین، اگر به زیبایی فلش مموری‎های کارتی و فلزی و تبلیغاتی بودن آن‎ها اهمیت می‎دهید، می‎توانید روی آن‎ها لوگو درج کنید. امکان سفارش فلش مموری فلزی و کارتی تبلیغاتی با ظرفیت‎های مختلف وجود دارد. بنابراین، می‎توان این فلش‎ها را مانند فلش‎های سه‎ بعدی تبلیغاتی با بازه قیمتی مختلف سفارش داد.

کدام نوع فلش مموری برای تبلیغات بهتر است؟

حال که با انواع فلش مموری با طرح اختصاصی آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که کدام نوع فلش مموری برای تبلیغات بهتر است؟ واقعیت این است که مدت زمان آماده‎سازی هر یک از انواع فلش مموری‎ها، متفاوت است. بنابراین، اینکه کدام نوع فلش مموری با طرح اختصاصی برای برند شما مناسب‎تر است، بستگی به زمان شما دارد.

برای سفارش فلش مموری با طرح اختصاصی سه ‎بعدی (با کمک پرینتر)، لازم است که حداقل به مدت 2 ماه زمان داشته باشید. چرا که این فلش مموری‎ها از چین وارد ایران می‎شوند و پروسه سفارش تا دریافت آن‎ها زمان‎بر است؛ اما اگر زمان کافی برای سفارش فلش مموری با طرح سه ‎بعدی را ندارید، می‎توانید اقدام به خرید فلش مموری‎های فلزی یا کارتی کنید که در یک مدت زمان کوتاه 1 هفته‎ای آماده می‎شوند.

به‎هرحال، زیبایی فوق‎العاده فلش مموری‎ها با طرح سه ‎بعدی بیشتر از فلش مموری‎های کارتی و فلزی است. بنابراین، اگر زمان کافی برای سفارش فلش مموری با طرح اختصاصی سه ‎بعدی را دارید، توصیه ما انتخاب این محصولات است.

سخن پایانی

سفارش فلش مموری با طرح اختصاصی به کسب و کارهای مختلف، توصیه می‎شود. به‌‌خصوص اگر تا‌به‌حال فلش مموری‎های معمولی و قدیمی را به مخاطبین خود هدیه داده‎اید، می‎توانید این نوع از فلش مموری را برای جذب بیشتری مشتریان و کاربران انتخاب کنید. به‌عنوان نکته آخر در مورد این فلش مموری‎ها باید ذکر کنیم که این هدیه شرکتی با ظرفیت‎های مختلف و ظاهر متفاوتی به فروش می‎روند. با توجه به انعطاف‎پذیری که برای انتخاب طرح و مدل هر یک از انواع این فلش مموری‎ها وجود دارد، توصیه می‎کنیم که قبل از انتخاب طرح به جذابیت آن توجه ویژه‎ای داشته باشید. چرا که فلش‎های تبلیغاتی با طرح اختصاصی سه‎ بعدی می‎توانند جذابیت بسیار فوق‎العاده‎تری نسبت به فلش مموری‎های رایج داشته باشند؛ به شرطی که طرح مورد نظر چاپ شده روی آن‎ها به درستی انتخاب شده باشد.

برای سفارش فلش مموری و انواع هدایای تبلیغاتی، با شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، یکی از بزرگترین وارد کنندگان و تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی به شماره 0218830840 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *