رپورتاژ

موارد استفاده از کف کاذب را بدانید

قاب بندی کف

1. علامت های خود را ایجاد کنید
از یک انتهای دیوار بلند شروع کنید و پایه دیوار کوتاه متقاطع را در فواصل 24 اینچی با استفاده از مداد رنگی علامت گذاری کنید. این کار را در انتهای مخالف دیوار بلند تکرار کنید و دیوار کوتاه دیگر را علامت بزنید. خطوط گچ را روی زمین بین علائم مربوطه بچسبانید.

2. کف کاذب دو در چهار را تراز کنید
به‌گفته ، طول کف کاذب های دو در چهار را روی کف زیرزمین قرار دهید و لبه‌های هر کدام را در یک خط گچی تراز کنید . یک قطعه را در امتداد پایه یک دیوار بلند قرار دهید. در صورت لزوم، قطعات پرکننده را برای پایان اجرا با اره مدور برش دهید.

نکته: کف کاذب ها تکه های چوبی بلندی هستند که روی زیرزمین قرار می گیرند و کف زیرین را پشتیبانی می کنند.

 

 

 

3. اندازه گیری های خود را انجام دهید
در امتداد کف کاذب ها در هر طرف کف، از انتهای تا انتها، علامت‌های 24 اینچی ایجاد کنید. خطوط گچی روی تراورس ها بین علامت های مربوطه به عنوان خطوط مرجع برای تیرچه های کف که عمود بر تراورس ها نصب می شوند، بچسبانید. بین دیوارهای بلند را در علائم مربوطه اندازه بگیرید و الوارهای قاب را دو در چهار یا دو در شش به طول برش دهید.

4.کف کاذب را نصب کنید
تیرچه های دو در چهار را به صورت صاف در هر خط مرجع نصب کنید. آنها را با دو میخ قاب 16 بعدی و با استفاده از یک چکش قاب‌بندی به جای خواب مربوطه محکم کنید. به طور متناوب، از دو میخ در هر طرف تیرچه های دو در شش که روی لبه نصب می شوند، استفاده کنید.

توجه: پس از نصب تیرچه ها، از یک نخ نایلونی یا ورقه های تخته سه لا به عنوان راهنما استفاده کنید تا تراورس ها را در هر نقطه پایینی با استفاده از شمع های چوبی بالا ببرید.

5. کف کاذب را نصب کنید
بین انتهای تیرچه ها در هر طرف کف اندازه گیری کنید. بلوک های انتهایی را دو در چهار برش دهید و مانند قبل صاف نصب کنید. از طرف دیگر، بلوک های انتهایی دو در شش را برش داده و روی لبه نصب کنید.

 

عایق و روکش

1. عایق فایبرگلاس را نصب کنید
عایق فایبرگلاس R-9 را بین تیرچه های کف با پشتی کاغذی رو به بالا نصب کنید. قطعات پرکننده را در صورت لزوم با استفاده از یک چاقوی کاربردی به طول برش دهید.2. اولین قطعه تخته سه لا را قرار دهید
از یک انتهای و یک گوشه کف شروع کنید. یک ورق تخته سه لا را عمود بر تیرچه های کف قرار دهید. یک انتها و یک لبه را در دیوارهای مربوطه تراز کنید. 1 پیچ عرشه 1/2 اینچی را در فواصل شش اینچی در هر تیرچه طبقه، با استفاده از یک مته برقی با اتصال نوک پیچ، هدایت کنید.

3. به نصب تخته سه لا ادامه دهید
انتهای یک ورق دیگر را در انتهای بیرونی قطعه نصب شده ببندید. آن را روی دیوار تراز کرده و نصب کنید. روش دیگر، اندازه گیری، برش و نصب یک پرکننده. ردیف های باقی مانده تخته سه لا را نصب کنید. اتصالات لب به لب را بر روی حداقل دو تیرچه طبقه، شبیه به نصب پوشش کف و سقف، تکان دهید.

4. قطعات پرکننده را اضافه کنید
قطعات پرکننده که در امتداد پایه یک دیوار بلند نصب می شوند را اندازه گیری کنید. تخته سه لا را اندازه بگیرید و خطوط گچ را از انتها به انتها روی یک ورق به عنوان راهنماهای برش بچسبانید.

5. لبه های بیرونی را محکم کنید
لبه های بیرونی کف تخته سه لا را با استفاده از پیچ های عرشه در فواصل چهار اینچی در امتداد تیرچه ها و انسداد انتهایی محکم کنید.طبقات دسترسی معمولاً در ساختمان‌های تازه ساخته یا بازسازی‌شده مشخص می‌شوند، جایی که نیاز به زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی و سیستم‌های ایمنی و آتش نشانی پیشرفته وجود دارد، مانند دفاتر تجاری ، مراکز داده، سالن‌های فرودگاه، مراکز خرید، فروشگاه‌های بزرگ، سوپرمارکت‌ها و بیمارستان‌ها.

کفپوش های با دسترسی مرتفع در کف کاذب اکاژ جایگزینی ایده آل برای سقف های کاذب هستند و بسیار متنوع تر و از نظر زیبایی شناختی نسبت به ترانک های دادو و ترانک های از پیش ساخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *