بلاگ

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی و اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود

از زمان ادغام دو برند اوپو و وان پلاس نزدیک به شش ماه می‌گذرد و سری وان پلاس ۱۰ اولین دستگاه‌های مهم وان پلاس پس از این ادغام محسوب می‌شوند. اکنون برخی مشخصات، سرعت شارژ و سیستم عامل پیش فرض وان پلاس ۱۰ پرو فاش شده‌اند.

«Digital Chat Station»، منبع شناخته شده چینی، گزارش می‌دهد که وان پلاس ۱۰ پرو نسبت به نسخه نسل قبل خود دارای چند پیشرفت و ارتقا کلیدی خواهد بود.

مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۰ پرو

طبق گزارش منتشر شده، گوشی آینده وان پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

وان پلاس ۱۰ پرو

در بخش دوربین نیز شاهد ماژول سه‌گانه‌ای روی پنل پشتی آن خواهیم بود که سنسورهای ۴۸، ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است و لنز تله فوتو آن از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی خواهد کرد. در بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه گزارش عنوان شده که وان پلاس ۱۰ پرو از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره خواهد برد که نسبت به نسل قبل با سرعت شارژ ۶۵ وات یک ارتقای قابل توجه محسوب می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که سرعت شارژ نسخه استاندارد نیز نسبت به قبل پیشرفت کرده باشد، با این حال برخی شایعات در گذشته به سرعت شارژ ۱۲۰ وات نیز اشاره کرده بودند. علاوه بر این، شارژ بی‌سیم این گوشی نیز ظاهرا ۵۰ واتی خواهد بود.

در حالی که ارتقای سرعت شارژ گوشی بسیار قابل توجه است، به نظر می‌رسد سری وان پلاس ۱۰ اولین دستگاه این برند خواهد بود که با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ به بازار عرضه خواهد شد.

در حالی که تاریخ عرضه این سری هنوز به صورت رسمی مشخص نشده، اما برخی شایعه‌ها به ۱۵ دی ماه اشاره دارند. همچنین گفته می‌شود که سری وان پلاس ۱۰ در ابتدا کار خود را از بازار چین آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *