رپورتاژ

پارتیشن های شیشه ای آسان برای پیکربندی مجدد

حریم خصوصی اداری عملکردی

برای ایجاد حریم خصوصی فوری، صفحه نمایش بادوام و شیک ما را بین میزها یا ایستگاه های کاری قرار دهید . پانل‌های صوتی ضخیم 2 اینچی باعث کاهش صدا می‌شوند، در حالی که یک پنجره حریم خصوصی نور را فراهم می‌کند. همچنین پارتیشن‌های اداری چرخان هستند، اما دارای یک صفحه پاک‌کن خشک مغناطیسی داخلی هستند. این پانل‌های تقسیم‌کننده قابل حمل به عنوان پارتیشن‌های اداری یا تخته‌های سفید عالی عمل می‌کنند!ما سعی کردیم در تولید و پخش انواع پارتیشن های اداری و …. بهترین کیفیت را ارائه داده باشیم و هدف ما رضایت شماست.

این چند ایده طراحی پارتیشن دیواری مدرن را بررسی کنید که به باز کردن فضای اداری کمک می کند.
بدون قاب

12. پارتیشن های شیشه ای با حریم خصوصی اختیاری
پرده ها در این طرح پارتیشن دیواری داخلی گنجانده شده است، که همراه با درب های پارتیشن چوبی اجازه می دهد تا سطح بالایی از حریم خصوصی در صورت نیاز و احساس باز بودن زمانی که حفظ حریم خصوصی کمتر ضروری است را ایجاد کند.


دیوار بلند
13. دیوارهای اتاق کنفرانس از کف تا سقف
ساختمان های مدرن سقف بلند اکنون می توانند از استفاده از پانل های پارتیشن اداری مدرن با دیوار بلند در فضای خود بهره مند شوند. مات کردن شیشه در سطوح مختلف، چشم را به سمت پارتیشن دیوار بلند دفتر جلب می‌کند و برای افرادی که داخل اتاق هستند، حریم خصوصی می‌افزاید.

14. دیوارهای شیشه ای برای تقسیم فضاها
دیوارهای پارتیشن داخلی بلند می توانند فضاها را از هم جدا کنند و در عین حال جریان طبیعی را در دفتر کار فراهم کنند، همانطور که در مورد این ساختمان وجود دارد. استفاده از دیوارهای بلند برای ملاقات با سقف، فضاهای مختلف را به وضوح متمایز می کند و در عین حال آنها را یکپارچه نگه می دارد.
15. پارتیشن دیوار داخلی
پارتیشن های دیوار بلند را می توان در طرحی ادغام کرد که از دیوارهای سنتی نیز استفاده می کند. در این مورد، دیوار جداکننده داخلی در تضاد با در و دیوارهای سنتی اطراف آن است.


شیشه هوشمند حریم خصوصی
16. شیشه هوشمند برای حفظ حریم خصوصی اختیاری
شیشه‌های هوشمند حریم خصوصی می‌توانند با تکان دادن سوئیچ از شفاف به شفاف تبدیل شوند و در طراحی دفتر کار شما جذابیت و انعطاف‌پذیری فوری ایجاد کنند. استفاده از دیوار حریم خصوصی اداری به عنوان بخشی از طراحی پارتیشن اداری می تواند خطوط ساختمان را در یک پیکربندی منحنی یا زاویه دار تکمیل کند یا خطوط مستقیم را حفظ کند.
مدولار
17. پارتیشن های شیشه ای آسان برای پیکربندی مجدد
پارتیشن‌های مدولار برای استفاده اداری، انعطاف‌پذیری باورنکردنی در طراحی اداری در مورد پارتیشن‌های داخلی ایجاد می‌کنند. در این فضای تمیز و مینیمال، پانل های پارتیشن اداری مدولار با قاب خاکستری و طراحی مات سفارشی، فضا را تازه و باز نگه می دارد و در عین حال به هدف خود یعنی ایجاد پارتیشن بندی داخلی کمک می کند.
18. طرح های مات بر روی پارتیشن های شیشه ای
این پارتیشن های داخلی مدولار با دیوارهای سنتی یکپارچه شده اند تا درب های پارتیشن را شامل شوند. باز هم، استفاده از فراستینگ سفارشی برای افزودن جذابیت به فضای حداقلی.
دیوارهای متحرک
19. اشکال منحصر به فرد اتاق کنفرانس –
گنجاندن دیوارهای پارتیشن متحرک برای طراحی دفتر به این معنی است که اتاق ها را می توان در چند لحظه ایجاد کرد و سپس دوباره پنهان کرد. برای این اتاق کنفرانس، پانل‌های دیوار پارتیشن زاویه‌دار یک اتاق کنفرانس کوچک را تشکیل می‌دهند و زمانی که هدف خود را برآورده کردند، می‌توان آن‌ها را به‌خوبی در کنار هم قرار داد.
20. دیوارهای متحرک پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های متحرک دیوار اداری در این فضا اکثریت دیوار را تشکیل می دهند. این یک انتخاب عالی برای فضایی است که باید انعطاف پذیر باشد. در صورت نیاز به فضای بیشتر، می توان دیوارها را جابجا کرد تا یک فضای مشترک بزرگ، اتاق ضیافت یا مرکز کنفرانس ایجاد شود.
21. دیوارهای شیشه ای در تضاد با طرح های کف
ترکیب قاب سفید روشن با رنگ های تند روی فرش باعث ایجاد علاقه به این طرح می شود که از دیوارهای متحرک استفاده می کند. طرح روی فرش، اتاق را برش می‌دهد و اگر دیوارها برداشته شوند، طرح در فضای بزرگ‌تر خواهد بود.
22. درهای کشویی برای حفظ حریم خصوصی یا احساس باز
یخ زدگی سفارشی روی این پانل های دیوار پارتیشن متحرک به برندسازی کسب و کار و ایجاد یک طراحی منسجم در صورت استفاده در مناطق دیگر در سراسر دفتر کمک می کند.
23. رنگ های قاب پارتیشن شیشه ای خنثی
قاب خاکستری روی این دیوارهای متحرک، فرش را تکمیل می کند و به اندازه کافی خنثی است که از پاشش قرمز در بقیه طرح پشتیبانی می کند. این سیستم پارتیشن را می توان به راحتی جابجا کرد تا بسته به نیاز فعلی دفتر، فضای بزرگتری ایجاد کند.
سیستم های دیواری اتریوم
24. دیوارهای لابی شیشه ای برای نور طبیعی
سیستم های دیواری اتریوم به نور طبیعی اجازه می دهد تا در فضای اداری جاری شود و محیط کار را بهبود بخشد و پتانسیل بیشتری برای اعتبارات LEED ایجاد کند.
25. فضای باز احساس برای اتریوم
در دفتری با فضای داخلی بزرگ که نور طبیعی به سختی راه خود را به وسط فضا پیدا می کند، ایجاد آتریوم با پارتیشن بندی داخلی می تواند راه حل زیبایی باشد. در این طرح فضای سبز به همراه قسمت های نشیمن در قسمت اصلی گنجانده شده است. دفاتر اطراف می توانند از نمای داخلی خود و نور مجاز استفاده کنند.

تهران،سعادت آباد صرافها جنوبی نبش بیست و پنجم

 ارتباط مستقیم با کارشناسان آکاژ:

     02188373182 – 02128429564

09360672964 – 09126465008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *