رپورتاژ

گوشه آنتیک در ساخت صندوق های چوبی

این محتوا مروبط به ادامه محتوای موجود  در سایت طراح نوین با عنوان ساخت جعبه هایی با گوشه آنتیک می باشد و شما در حال مشهاده ادامه محتوا در این سایت هستید

مرحله 4: جعبه با درب، روش اتاق نشیمن

یا .. چگونه این کار را بدون ابزار برقی انجام دهیم. در واقع، هر سه این موارد را می توان به راحتی در یک اتاق نشیمن انجام داد.

این یک روش اساسی برای ساخت یک جعبه کوچک فقط با استفاده از یک جعبه میتر و اره است. من آن را روش اتاق نشیمن می نامم زیرا اگر همسر فهمیده و بسیار جذابی دارید که همیشه حق با شماست (سلام عزیزم! *امواج*) معمولاً می توانید از این روش در هنگام تماشای تلویزیون خلاص شوید.

این کار به تجهیزات گسترده ای نیاز ندارد و می تواند نسبتاً سریع انجام شود. گوشه ها اتصالات ساده ای خواهند داشت ، بنابراین هنوز هیچ چیز جالبی نیست.

ابزار و مواد:
خط کش یا نوار اندازه گیری
جعبه میتر و اره یا اره رومیزی
چسب
گیره
چوب (کوچک) – یک عدد 4 فوت 1×4
کاغذ ماسه

برای این پروژه من از قطعات استاندارد 1×4 کاج از انبار محلی محلی استفاده می کنم و مهمتر گوشه آنتیک. یک ناظر زیرک متوجه می شود که 1×4 در واقع به 3/4 x 3 1/2 نزدیک تر است. اوضاع اینگونه است. تند تندها مثل زمانی است که می توانستم یک جیم اسلیم به اندازه بازویم تهیه کنم و حالا به سختی به اندازه خلال دندان هستند.

*توجه – تخته های موجود در تصویر در واقع 3*3/4 اینچ هستند. من برای پروژه دیگری یک نوار از تخته ها جدا کرده بودم. فقط باهاش ​​برو اندازه گیری های ذکر شده برای پروژه شما دقیق هستند.

از انتها،

تخته های 4 تا 7 اینچی را اندازه بگیرید و تخته های
2 تا 5 اینچی
1 تا 8 1/2 اینچی را برش دهید.

سعی کنید برش ها را تا حد امکان دقیق انجام دهید. یک نکته برای این کار این است که تخته بعدی را فقط پس از بریدن تخته قبلی اندازه گیری کنید. اگر تمام قطعات را از قبل اندازه بگیرید، ممکن است به دلیل عمل اره کردن، تعداد کمی از آنها کوتاهتر از حد انتظار باشند که در نهایت در استفاده از گوشه آنتیک هم به مشکل میخوریم

اره کاملاً مانند چاقوی استیک کار نمی کند. اره در واقع با برداشتن کانال نازکی از مواد، چوب را برش می دهد. خاک اره از اینجا می آید. وقتی استیک را می‌پزید، گرد و غبار استیک وجود ندارد، زیرا در واقع گوشت را تکه تکه می‌کند… استیک …

اگر قطعه را در حین کار با آن در جعبه میتر بچسبانید، برش آسان‌تر خواهد بود. تلاش برای کشتی گرفتن با قطعات در حین اره کردن آنها راهی عالی برای از دست دادن انگشت شست است. من معمولاً از علامت 1 اینچ اندازه می‌گیرم تا تا حد امکان دقیق باشد.

قبل از چسباندن هیچ یک از لبه ها را سنباده نزنید. برای مردم عادی است که بخواهند سریع آن را بکشند تا لبه‌ها را پاک کنند، اما اتفاقی که می‌افتد این است که لبه مستقیم تخته را خراب می‌کنید و بعد از چسباندن آن، شکاف‌هایی را خواهید دید. اگر لبه های بریده ای دارید، فقط آن را با انگشت خود صاف کنید، سپس آن را بچسبانید.

اگر چیزی واضح نیست، تصاویر را برای جزئیات بررسی کنید.

1. یک قطعه 7 اینچی بردارید و یک لایه نازک از چسب چوب را روی هر دو لبه بلند قرار دهید.

2. دو تا از تخته های 7 اینچی دیگر را روی لبه های چسبانده شده قرار دهید تا شکل “U” ایجاد شود. مطمئن شوید که انتهای آن در یک راستا قرار دارند و همه چیز صاف است.

3. انتهای آن را شل بچسبانید، فقط برای اینکه همه چیز به هم متصل شود.

4. تخته 7 اینچی آخر را بدون چسب در بالا قرار دهید و یک گیره برای نگه داشتن آن در آنجا قرار دهید. این تخته فقط برای اطمینان از صاف بودن دو طرف و اینکه شکاف بالایی از پایین بازتر نیست. اعتماد نکنید. 5. تمام گیره ها را

سفت کنید و تخته ها را چک کنید تا مطمئن شوید که چیزی به اطراف لغزنده است. اگر ناحیه چسب بزرگی دارید، حرکت کمی تکه ها غیرمعمول نیست. باید مقداری چسب را ببینید که به بیرون فشرده می شود. نه، شما یا توانایی عجیبی در استفاده از مقدار دقیق چسب لازم دارید یا به اندازه کافی استفاده نکرده اید.

6. بگذارید خشک شود. بگذارید یک ساعت خوب خشک شود قبل از اینکه دوباره آن را لمس کنید

گیره ها را با احتیاط با قطعه بردارید. اتصالات ممکن است هنوز حساس باشند. تخته 7 اینچی بدون چسب را کنار بگذارید.

8. یک لایه نازک از چسب را روی هر دو لبه U شکل قرار دهید.

9. هر دو کلاهک انتهایی را روی آن قرار دهید، مراقب باشید که لبه ها را به بهترین شکل ممکن ردیف کنید. نگران نباشید اگر چیزی 100٪ آنجا نیست، می توان آن را در هنگام سنباده زدن تعمیر کرد. هر چه به آن نزدیکتر می شوید، کمتر باید سمباده بزنید.

10. هر دو کلاهک انتهایی را در جای خود ببندید و بگذارید یک شبه همه چیز خشک شود.

**تکنیک گیره دوبل- گیره های من آنقدر بلند نیستند که به طرفین برسند و گیره کنند. در حالی که من گیره های طولانی تری دارم، می خواستم به شما نشان دهم که چگونه این کار را انجام دهید. دو گیره بردارید و همانطور که در تصویر نشان داده شده است آنها را به هم وصل کنید. هر دو گیره را سفت کنید و مانند یک گیره بلند عمل می کند. این برای قطعات کوچکتر که در آن به فشار زیادی نیاز ندارید عالی عمل می کند.

11. گیره ها را بردارید و کار خود را تحسین کنید.

12 : آن تخته 7 اینچی آخر را بردارید و تناسب بالای آن را بررسی کنید. باید نزدیک باشد، اما نه خیلی سفت. اگر خیلی نزدیک است، لبه ها را سنباده بزنید تا به راحتی جا بیفتد. اگر بعد از قرار دادن دوباره در بیرون آوردن آن مشکل داشتید، فقط یک پیچ کوچک را در مرکز پیچ کنید و مانند یک دسته از آن برای بیرون کشیدن آن استفاده کنید. هنگامی که بقیه قسمت بالایی مونتاژ شود، سوراخ پوشیده می شود.

13 :: . آن تخته 8 1/2 اینچی آخر را بردارید و اندازه بگیرید و از هر طرف یک خط به اندازه 3/4 اینچ بکشید. آن قطعه 7 اینچی آخر باید به طور تمیز بین خطوط قرار گیرد.

14 : . یک طرف کامل تخته 7 اینچی را بچسبانید و آن را بین خطوط روی تخته 8 1/2 اینچی قرار دهید. محکم ببندید، مطمئن شوید که حرکت نمی کند. مستعد لغزش کمی در اطراف خواهد بود.

وقتی چسب خشک شد، گیره را جدا کرده و تناسب درب را بررسی کنید برای نصب یراق گوشه آنتیک که جلوه خاصی به خروجی کار خواهد داد

شن و ماسه و رنگ به رضایت شما.

چیزی که یاد گرفتم:
چگونه قطعات را با دقت برش دهیم.
نحوه چسباندن و چسباندن قطعات
صبر (اختیاری، اما مفید..)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *