رپورتاژ

یک واقعیت تهران اهواز عملیاتی

در حالی که به سمت یک واقعیت عملیاتی کاملاً جدید کار می کنند. در حالی که جاه طلبی برای یک فرودگاه مستقل روشن است، بسیاری از جنبه های سازمانی نامشخص باقی می مانند. ما باید یک استراتژی یکپارچه سازی و یک برنامه اجرایی چابک ایجاد کنیم که مواردی مانند عامل انسانی در ارتباط با فناوری مستقل، تغییر مورد نیاز در چشم انداز ذینفعان داخلی و خارجی و همچنین مسئولیت و قانون را در نظر بگیرد.
خط پایین: تصور مجدد CX

در حالی که ما بر روی این روندهای فناوری پیشرفته  بلیط هواپیما تمرکز می کنیم، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که تجربه مسافران پس از همه گیری COVID-19 پراکنده تر و از هم گسسته تر شده است. با تغییر مداوم

در طول FTE Global 2021، Lynette DuJohn از YVR تاکید کرد که “دوقلو” فرودگاه به آن امکان می دهد تا درک خود از سیستم های پیچیده را تسریع بخشد، تغییرات فرضی را بررسی کند، و تصمیم گیری سریع تر و بهتری را امکان پذیر کند، و همچنین به فرودگاه کمک می کند تا مشارکت های جدید ایجاد کند و کمک به بهبود اقتصادی جمعی.

بسیاری از صنایع مانند تولید پیشرفته، معماری، مهندسی و بلیط هواپیما تهران مشهد  ساخت و ساز از قبل با مزایای DT آشنا هستند، با این حال، فرودگاه ها هنوز در پذیرش این فناوری عقب هستند. بنابراین، ما انتظار داریم که فرودگاه های بیشتری به مزایای این فناوری در سال 2022 پی ببرند.
وسایل نقلیه خودران و روباتیک

ربات‌های تحویل خودکار در حال تبدیل شدن به یک منظره رایج در فرودگاه‌ها هستند، به ویژه در ایالات متحده. Ottobots که توسط Ottonomy اداره می شود، هفته گذشته در CES 2022 رونمایی شد. این روبات ها مسافران را قادر می سازند تا تحویل بدون تماس را مستقیماً به محل خود در Concourse B فرودگاه که توسط یک ربات مستقل تحویل داده می شود، سفارش دهند. مشتریان می توانند اقلام خرید و فروش، نوشیدنی و سفری را که در فروشگاه های خرده فروشی منتخبی که توسط Paradies Lagardère اداره می شود از طریق orderatcvg.com در دستگاه های تلفن همراه فروخته شده انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *