بلاگ

شرکت LEO Flight نمونه اولیه خودروی پرنده خود را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

شرکت LEO Flight که قبلا با نام Urban eVTOL شناخته می‌شد، نمونه اولیه خودروی پرنده خود که LEO Coupe نام دارد را به نمایش گذاشت که می‌تواند با سرعت 400 کیلومتر در ساعت سه نفر را جابجا کند.

البته نمونه آزمایشی LX-1 طراحی نهایی که در رندرهای قبلی LEO Coupe به نمایش گذاشته شده بود را نشان نمی‌دهد. در واقع این نمونه آزمایشی یک قاب آلومینیومی قابل پرواز را نشان می‌دهد که برای آزمایش پیشرانه این هایپرخودرو طراحی شده است. همچنین به گفته «پیت بیتار»، یکی از بنیانگذاران شرکت نسخه نهایی خودرو تنها با 16 فن الکتریکی به صورت عمودی بالا خواهد رفت، اما این نمونه اولیه دارای 72 فن بالابر است.

برای کابین خلبان این ماشین، یک باکس کوچک در مرکز آن قرار داده شده که با یک صندلی پلاستیکی و کنترل‌های مخصوص کامل می‌شود.

اولین رندرها از خودروی پرنده

LEO Flight از این محصول به عنوان یک نمونه اولیه سرنشین‌دار یاد می‌کند و بیتار قصد دارد برای اولین بار با آن پرواز کند. طبق جدول زمانی که سال گذشته توسط این شرکت ارائه شده، آن‌ها زمانی در سال 2022 پرواز خود را آزمایش خواهند کرد.

این شرکت سال گذشته در هنگام نمایش اولین رندرها از این خودرو پرنده (تصاویر بالا) گفته بود:

«تصاویری که طراحی کرده‌ایم، زیباترین آثار هنری ما هستند اما پیکربندی فعلی خودرو را منعکس نمی‌کنند. لئو 16 رانشگر عمودی 10 کیلوواتی را اجرا می‌کند که هرکدام از آن‌ها حدود 40 سانتی‌متر قطر دارند و حدود 54 کیلومتر رانش ایجاد می‌کنند.»

در نهایت، این شرکت قصد دارد تا LEO Coupe را به عنوان یک هواپیمای شخصی eVTOL بفروشد که با باتری 66 کیلووات ساعت خود، نوید یک سفر حدود 480 کیلومتری را ارائه می‌کند. طبق گفته بیتار، آن‌ها برای فروش این خودرو پرنده قیمتی زیر 290 هزار دلار را هدف قرار داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *